tromaktiko: Aπαραδεκτοι παρκαδοροι στο Balux

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Aπαραδεκτοι παρκαδοροι στο Balux



Πηγα χθες στο εν λογω μαγαζι κ περνωντας την πυλη προσπερναω τον παρκαδορο για να παω να παρκαρω το αυτοκινητο μου μονος μου κ επειδη δεν γουσταρω στην τελικη να οδηγουν αλλοι το αμαξι μου...Και ερχεται ο αμμορφωτος μετα και μου κανει σκηνη μπροστα στην παρεα μου κ για ποιο λογο δεν του μιλησα οταν μπηκα..


Δηλαδη δεν μπορω να το βαλω μονος μου το αμαξι μεσα και να το παρκαρω? Τοσο γελοιος ειναι ο τυπος που αντιμετωπιζει ετσι τους πελατες και μακαρι να το διαβασει καποιος απο το μαγαζι αυτο και να τουσ βαλει λιγο μυαλο αλλα δεν περιμενω κ πολλα γιατι και αυτοι ιδιες μαφιες ειναι που μας βαζουν να καθομαστε σε καρεκλες γεματες υγρασια και αμμο.

Αναγνωστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!