tromaktiko: ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΗΣΑΠ

Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΗΣΑΠ



Δεν φτάνει που μας καθυστερεί στις δουλειές μας εδώ και 2 χρόνια με τα έργα που κάνει στις γραμμές του, δε φτάνει που πάμε και γυρίζουμε από τη δουλειά μας σαρδελοποιημένοι και πολλές φορές χωρίς πορτοφόλι (λόγω κλοπών),
δε φτάνει που μας κάνει να χρησιμοποιούμε αυτοκίνητο/λεοφωρείο κλπ για να μεταφερθούμε στον προηγούμενο/επόμενο σταθμό επειδή ο σταθμός που χρησιμοποιούμε έχει κλείσει λόγω έργων..... δεν φτάνουν όλα αυτά αλλά έρχεται τώρα! να μας πει πως με βάση τον νόμο ΤΑΔΕ δεν μπορούμε να βγάλουμε μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών των 25 ευρώ (μόνο ΗΣΑΠ-ΟΑΣΑ)όσοι εργαζόμαστε, σπουδάζουμε στις περιοχές της ΒΙΚΤΩΡΙΑΣ-ΟΜΟΝΟΙΑΣ-ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙΟΥ. Αντί να βάλει ένα λεωφορείο να εξυπηρετεί αυτούς τους σταθμούς τώρα που για 4 μήνες (αισιόδοξο) δεν θα λειτουργούν ή τουλάχιστον να πει πως για τους κατόχους μηνιαίων καρτών του ΗΣΑΠ μπορούν να κάνουν και τη διαδρομή ΑΤΤΙΚΗ-ΟΜΟΝΟΙΑ με το ΜΕΤΡΟ με την ίδια κάρτα, οι διοικούντες του ΗΣΑΠ αποφάσισαν να επιβάλλουν σε εμάς τους άτυχους Î! �πιβάτες που ταλαιπωρούμαστε καθη! μερι νά από το κλείσιμο αυτών των σταθμών, να πληρώσουμε 35 ευρώ για να βγάλουμε μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών για όλα τα μέσα (Προαστιακό, ΟΑΣΑ, ΗΛΠΑΠ, ΜΕΤΡΟ, ΗΣΑΠ, ΤΡΑΜ). Μα κύριοι μου εγώ κάνω τη διαδρομή από Μαρούσι- Ομόνοια δεν χρειάζομαι να πληρώνω όλα τα μέσα για να πάω Ομόνοια. Και με ταλαιπωρείς και με βάζεις να πληρώνω 10 ευρώ το μήνα έξτρα έτσι για πλάκα? Δηλαδή τι διαφορά έχει ο επιβάτης που θα κατέβει Αττική με εμένα που θέλω να κατέβω Ομόνοια? Γιατί αυτός να βγάζει απεριορίστων των 25 και εγώ να δίνω 35 ευρώ? Πραγματικά ανυπομονώ να! συναντήσω έναν ελεγκτή του ΗΣΑΠ (δεν έχω δει εδώ και 2 χρόνια). Πληρώνω εδώ και 2 χρόνια εισιτήριο σαν χαζός για ένα μεταφορικό μέσο που με έκανε να χάνω κάθε μέρα 1 ώρα ύπνο, να επιστρέφω με νεύρα σπίτι μου, να πλένω κάθε μέρα τα πουκάμισά μου που έχουν γίνει χάλια από τον ιδρώτα (προσφέρει τσάμπα σάουνα με αγνώστους ανά βαγόνι), να χρησιμοποιώ αυτοκίνητο ή άλλα μέσα για να πηγαίνω κάθε φορά στο ρημαδοσταθμό που λειτουργεί…


Σε ευχαριστώ πολύ ανευθυνο-υπεύθυνοι του ΗΣΑΠ για την εμπειρία. Θα μου μείνει αξέχαστη...ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!