tromaktiko: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ "ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ"

Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ "ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ"



Ειμαι 27 χρονών,αποφοιτη ανωτατης σχολης και ας πουμε οτι με αγωνα χρονων εχω βάλει σε μια σειρά στην ζωή μου....
.φυσικά και θυμαμαι τα θύματα της Marfin γιατι εκεινη την ημερα ήμουν υποχρωμένη να δουλέψω και κυκλοφορούσα στην Αθήνα όπως και αυτοι που σκοτώθηκαν.Είχα πιάσει πάτο απο όλες τις πλευρές χρόνια πίσω....Κι όμως δεν απογοητεύτικα....συνέχισα να παλέυω παρ'όλες τις σφαλιάρες.Δεν τα παράτησα.Δεν θα τα παρατήσω στην επόμενη σφαλιάρα και δεν θα τα παρατούσα στον πρώτο χρόνο των σπουδων μου αμαχητη γιατί πέρασα σε ελληνική σχολή,κουράστικα και θέλω να τιμήσω τα χρόνια και τον κόπο μου...Δεν θα κάνω το χατήρι κανενός να παρατήσω στα δύσκολα τον τόπο που μ'ανάθρεψε....Θα προσπαθώ όμως κάθε μέρα να κάνω εμένα και τους γύρω μου καλύτερους....
ANAΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!