tromaktiko: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΙΚΑΙΑΣ

Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΙΚΑΙΑΣ



Σε απάντηση του σχολίου για τα κακώς κείμενα του Δήμου Νικαίας έχω να υπενθυμίσω ότι πρέπει να βλέπουμε το νόμισμα και από τις δύο πλευρές. Ναι, μπορεί ο Δήμος να υστερεί σε ανακύκλωση, καθαριότητα, φωτισμό αλλά υπερτερεί σε πολλές άλλες ΔΩΡΕΑΝ παροχές που άλλοι Δήμοι ούτε να τις σκεφτούν τολμούν.
 Ο Δήμος Νίκαιας έχει ΔΩΡΕΑΝ μαθήματα κιθάρας, παραδοσιακών χορών, ζωγραφικής, μπάσκετ, βόλλευ, σκάκι κλπ. και για τους ενήλικες δημότες αλλά κυρίως για τα παιδιά. Ο Δήμος της Νίκαιας σε όλα τα δημοτικά σχολεία δίνει τη δυνατότητα να αθληθούν τα παιδιά μας ΔΩΡΕΑΝ τις ημέρες του σχολείου μετά τη λήξη του προγράμματός τους και στους χώρους του σχολείου χωρίς ο γονιός να χρειάζεται να μετακινείται. Το καλοκαίρι για το διάστημα 28/06-31/07 και τις ώρες 07:30-15:00 (5 εβδομάδες) τα παιδιά Δημοτικών σχολείων μπουρούσαν να πάνε ΔΩΡΕΑΝ και να ακολουθήσουν πρόγραμμα αθλητισμού, μουσικής, δραστηριοτήτων. Εγώ προσωπικά σώθηκα γιατί δεν ήξερα τί να κάνω το παιδί μου μέχρι να βγω στην άδεια. Ο Δήμος παρέχει δωρεάν ναυλωμένα τουριστικά λεωφορεία για να πηγαίνουν οι δημότες για θαλάσσια μπάνια. Η μητέρα μου ως χαμηλοσυνταξιούχος που δεν μπόρεσε να πάει διακοπές, μπόρεσε με αυτόν τον τρόπο να κάνει τα απαραίτητα μπάνια για την υγεία της (20 ημέρες). Ρωτήστε στους άλλους δήμους και θα δείτε ότι ελάχιστοι είναι αυτοί που προσφέρουν μόνο κάποια από αυτά και μάλιστα ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ. Ο Δήμαρχος είναι του ΚΚΕ, έχει νοοτροπία ενάντια στην ΕΕ και κατά συνείδηση δεν απορροφά κονδύλια από αυτήν. Είναι όμως ευαισθητοποιημένος σε κοινωνικά ζητήματα. Ο Δήμαρχος του Ρέντη μπράβο του που δεν έχει έλλειμα, αλλά μην ξεχνάμε ότι ο Ρέντης έχει ελάχιστους κατοίκους σε σχέση με την τεράστια Νίκαια και οι περισσότεροι «πελάτες του» είναι βιοτεχνίες, βιομηχανίες κλπ. οι οποίοι μόνο εισφορές πληρώνουν και δεν έχουν απαιτήσεις που κοστίζουν.

Δεν είμαι ΚΚΕ, δεν πρόκειται ποτέ να γίνω ΚΚΕ, αλλά σε αυτές τις δημοτικές εκλογές θα ψηφίσω Μπενετάτο γιατί πολύ απλά με διευκόλυνε τη χρονιά που πέρασε στην καθημερινότητά μου και στην πρακτική πλευρά της ζωής μου ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ. Και για το παιδί μου και για την μητέρα μου. Τελικά αυτό δεν πρέπει να είναι το κριτήριο της ψήφου? Να ψηφίζουμε αυτούς που κάνουν τη ζωή μας πιό εύκολη. Και επειδή εγώ είμαι μισθοσυντήρητη και δεν μένω στην Εκάλη για να έχω απαιτήσεις πιό πολύ πράσινου ή σαμαράκια στους δρόμους (αυτά είναι ευχής έργω αλλά δυστυχώς δευτερευούσης σημασίας για περιοχές σαν τις δικές μας), προτιμώ και ευχαριστώ αυτούς που με βγάζουν από τη δύσκολη θέση της καθημερινότητας μου.

Ευχαριστώ.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!