tromaktiko: TI ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ

Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

TI ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ



Σήμερα το πρωί πήρα τον 3.5 ετών γιό μου ο οποίος είχε πρόβλημα με τον αυχένα του όπου μετά από χθεσινοβραδινό παιχνίδι διαμαρτυρόταν ότι πονούσε έντονα
. Ξεκίνησα από το Γενικό Κρατικό Νικαίας όπου με πληροφόρησαν ότι δεν μπορούν να τον δεχθούν γιατί χρειάζεται παιδο-ορθοπεδικό. Με παρέπεμψαν στο Τζάννειο. Πριν πάω στο Τζάννειο, τηλεφώνησα και η τηλεφωνήτρια με διαβεβαίωσε ότι υπάρχει παιδο-ορθοπεδικός και εφημερεύει από τις 08:00 και μπορÏ! Ž να πάω. Φτάνοντας μετά κόπου εκεί, στην υποδοχή του παιδιατρικού όπου υπήρχε μια υπάλληλος security και όχι νοσηλευτικό προσωπικό μου είπε ότι έκανα λάθος και δεν υπάρχει τέτοια ειδικότητα στο νοσοκομείο. Μου απάντησε ότι προφανώς η τηλεφωνήτρια μπερδεύτηκε. Ρώτησα εάν υπάρχει ορθοπεδικός άλλος στο νοσοκομείο αλλά μου είπε ότι ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ορθοπεδικός άλλος να εξετάσει παιδί. Τελικά με τα πολλά κατέφυγα σε ιδιώτη γιατρό ο οποίος κουράρει και εμένα και μέσα σε 5 λεπτά ο άνθρωπος με μια απλή εξέταση κατάλαβε το πρόβλημα, με έστειλε να πάρω! ένα κολάρο και μου έδωσε οδηγίες. ! Προξ ένησε και στον ίδιο εντύπωση το γεγονός ότι δεν υπάρχει τέτοια ειδικότητα πλέον στο Τζάννειο και μου είπε ότι τους τελευταίους δύο μήνες η κατάσταση στα νοσοκομεία είναι τραγική. Κύριοι υπουργοί, υφυπουργοί και λοιποί άρχοντες του τόπου σας ρωτώ το εξής : εγώ, ο σύζυγός μου και όλοι οι μισθωτοί συνεχίζουμε κανονικά και πληρώνουμε τις εισφορές μας θέλουμε δεν θέλουμε. Πού πηγαίνουν τελικά αυτά τα λεφτά? Γιατροί στα νοσοκομεία δεν υπάρχουν, γιατροί του ΙΚΑ έχουν κόψει τις συμβάσεις, τα επικουρικά μας τα πληρώνουμε και αυτά κλείνουν. Σταμα! τήστε να απαιτείτε από εμάς εισφορές ούτως ώστε να μπορούμε αυτά τα χρήματα να τα αξιοποιήσουμε στα ιδιωτικά κέντρα και νοσοκομεία και να τυχαίνουμε μιας αξιοπρεπής αντιμετώπισης στα θέματα της υγείας μας. Έτσι όπως μας έχετε καταντήσει, το μόνο που μας έχει απομείνει είναι η υγεία και η αξιοπρέπεια. Τείνετε να μας τα εξαφανίσετε και αυτά. Ντροπή και αίσχος.

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!