tromaktiko: Απάντηση στο "ΟΠΟΙΟΣ ΒΑΡΙΕΤΑΙ ΝΑ ΖΥΜΩΣΕΙ ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ ΚΟΣΚΙΝΙΖΕΙ"

Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

Απάντηση στο "ΟΠΟΙΟΣ ΒΑΡΙΕΤΑΙ ΝΑ ΖΥΜΩΣΕΙ ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ ΚΟΣΚΙΝΙΖΕΙ"



Σε ηλικία είμαστε κοντά. 33 είμαι εγώ. Πραγματικά ρε φίλε.... η εμπειρία σου σε αυτή την χώρα σου έχει δείξει οτι αν προσπαθήσουμε έμεις θα βγούμε απο το τέλμα? Πως κατέληξες σε αυτό το συμπέρασμα?
Βλέπεις να γίνεται κάτι σχετικά με την ανάπτυξη? Βλέπεις να γίνεται κάτι με τα σκάνδαλα? Βλέπεις κανεναν να γυρίζει τα λεφτά που έφαγε? Βλέπεις κανέναν να μπαίνει φυλακή? Αν έβλεπα αποτελέσματα προς αυτές τις κατευθύνσεις και εγώ μαζί σου θα είμουν, αλλά μην ξεχνάς οτι τα λεφτά δεν τα έφαγα εγώ και εσύ.... εμείς όμως καλούμαστε να πληρώσουμε τον λογαριασμό. Και να τον πληρώσουμε αν είναι να ξελασπώσουμε, αρκεί η "ηγεσία" να δείξει οτι οι κόποι μας πιάνουν τόπο.
Πώς λοιπόν πιστεύεις οτι τα δικά μας λεφτά θα πάνε για να σωθεί η χώρα? Πραγματικά σε παρακαλώ πολύ να μου απαντήσεις. Μπορεί να είμαι χαζός και να μην καταλαβαίνω.
Είναι ίδια φάση, μπορεί και να θυμάσαι, όταν βγήκε η νέα δημοκρατία με τον μητσοτάκη και όλοι έλεγαν τώρα θα μπούν φυλακή οι κλέφτες...

Υ.Γ. Όσα χρόνια ζώ μια λέξη ακούω συνέχεια: Λιτότητα. Πόσο πια ρε φίλε.....
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!