Σε σχετική παρατήρησή μας στο ταμείο και επικοινωνία με τον υπεύθυνο πωλητή στα κηπουρικά είδη για παραπλάνηση καταναλωτή και υποχρεωτική αναγραφή της πραγματικής τιμής πώλησης στο προϊόν, έτσι ώστε ο εκάστοτε καταναλωτής να ενημερώνεται και να μπορεί να συγκρίνει τις τιμές των προϊόντω! ν που προσφέρονται δεν συγκινήθηκε. Πήγαμε ξανά στα κηπουρικά είδη και στο εν λόγω καλάθι που όλα τα κλαδευτήρια ήταν ίδια (εταιρεία, σχήμα, μέγεθος) η απάντηση παρέμενε ίδια «έχει γίνει λάθος στην τιμή», «κάποιος τα μετακίνησε». Πως είναι δυνατόν να μετακίνησαν τόσα κλαδευτήρια;;; Δεν δέχτηκαν να αλλάξουν την τιμή του προϊόντος παρά την πολιτική διόρθωσης τιμής σύμφωνα με τρόπο λειτουργίας άλλων υπεραγορών. Για τον λόγο αυτό ευχαριστούμε το praktiker για τις pra-γμα-ktikes τιμές του!!!
Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010
Praktikes αλλαγές τιμών!!!
Σε σχετική παρατήρησή μας στο ταμείο και επικοινωνία με τον υπεύθυνο πωλητή στα κηπουρικά είδη για παραπλάνηση καταναλωτή και υποχρεωτική αναγραφή της πραγματικής τιμής πώλησης στο προϊόν, έτσι ώστε ο εκάστοτε καταναλωτής να ενημερώνεται και να μπορεί να συγκρίνει τις τιμές των προϊόντω! ν που προσφέρονται δεν συγκινήθηκε. Πήγαμε ξανά στα κηπουρικά είδη και στο εν λόγω καλάθι που όλα τα κλαδευτήρια ήταν ίδια (εταιρεία, σχήμα, μέγεθος) η απάντηση παρέμενε ίδια «έχει γίνει λάθος στην τιμή», «κάποιος τα μετακίνησε». Πως είναι δυνατόν να μετακίνησαν τόσα κλαδευτήρια;;; Δεν δέχτηκαν να αλλάξουν την τιμή του προϊόντος παρά την πολιτική διόρθωσης τιμής σύμφωνα με τρόπο λειτουργίας άλλων υπεραγορών. Για τον λόγο αυτό ευχαριστούμε το praktiker για τις pra-γμα-ktikes τιμές του!!!
Εδώ σχολιάζεις εσύ!