Ζητάμε :
• να μην κλείσει -έστω και προσωρινά- ούτε ένα μέτρο γραμμής
• να σταματήσει η απαξίωση του σιδηροδρόμου και η κατασυκοφάντηση των εργαζομένων
• να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα της ΕΡΓΟΣΕ
• να μην απαξιώνεται το σημαντικό και σύγχρονο έργο που έχει κατασκευάσει και κατασκευάζει η ΕΡΓΟΣΕ
• να παραμείνει στην ΕΡΓΟΣΕ το αντικείμενο της συντήρησης (πλην των καθημερινών επεμβάσεων) του σιδηροδρομικού δικτύου. Θεωρούμε αυτονόητο ο κατασκευαστής του σύγχρονου δικτύου - ως κατέχων την εμπειρία - να έχει τον πρώτο λόγο στη διατήρησή του σε άριστη λειτουργικά κατάσταση
• να μην θεωρείται έλλειμμα το κόστος κατασκευής των εθνικών υποδομών (νέα έργα, σήραγγες, γέφυρες κλπ). Με την ίδια στρεβλή λογική, εταιρείες όπως η ΕΓΝΑΤΙΑ και το ΜΕΤΡΟ εμφανίζουν πολλαπλάσια ελλείμματα
• να μην καταργηθούν οι Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και τα σημερινά εργασιακά δικαιώματα
Να ληφθεί υπόψη ότι :
• Ο αριθμός του προσωπικού (350 εργαζόμενοι) στην ΕΡΓΟΣΕ παραμένει σταθερός με μικρές αυξομειώσεις από το 2000.
• Η εταιρεία έχει πιστοποιηθεί από τον ανεξάρτητο Διεθνή Φορέα Lloyd΄s στα πρότυπα ISO 9001:2000 και OHSAS 18001:1999, και έχει οριστεί ως ο μοναδικός τελικός δικαιούχος για τα συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα.
• Τα οικονομικά αποτελέσματα της μέχρι τώρα πορείας της εταιρείας, καταγράφουν μόνο θετικούς ισολογισμούς και επομένως δεν δημιουργούνται ελλείμματα.