tromaktiko: Επίσημη θέση της Έλενας Λώρενς σχετικά με δημοσιεύματα που λένε για "Άκυρο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα"

Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Επίσημη θέση της Έλενας Λώρενς σχετικά με δημοσιεύματα που λένε για "Άκυρο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα"



Προ ημερών, δόθηκε στη δημοσιότητα ένα άρθρο με την φωτογραφία και το όνομά μου, όπου φέρομαι να έχω κάνει δηλώσεις για την εγκυρότητα του Πανελλήνιου πρωταθλήματος γκολφ...
Θα ήθελα μέσω του blog σας, να κάνω σαφές, πως ουδέποτε έδωσα την συγκατάθεσή μου για τη δημοσίευση αυτού του άρθρου, όπου δυστυχώς έχουν γραφεί ανακρίβειες.
Ποτέ μου δεν κατήγγειλα ότι "τα πράγματα που γίνονται στην Ελληνική Ομοσπονδία Γκολφ είναι απίστευτα". Δεν έχω προβεί ουδέποτε σε ένσταση στην Ελληνική Ομοσπονδία Γκολφ και δεν εκκρεμεί καμία ενημέρωσή μου προς την Υπηρεσία Λοιπών Αθλημάτων της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού. Επίσης δεν έχω σχολιάσει ουδέποτε άλλες αθλήτριες για το αν έχουν δελτία ή όχι.
Τέλος, όσο και να με στεναχώρησε το συμβάν και άσχετα αν πιστεύω ότι κάποια πράγματα  ήταν άδικα, δέχτηκα την απόφαση των αποτελεσμάτων της Ομοσπονδίας και δεν έχω κάνει καμία ενέργεια για την αλλαγή ή ανατροπή τους.

Elena Lawrence
Λουξεμβούργο 17/09/2010
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!