Όπως ήδη φάνηκε κατά την ολιγοήμερη εκτέλεση του έργου, η ρύθμιση είναι παράλογη στη σύλληψη της και ενδέχεται να μην τηρηθεί από τους οδηγούς. Στην περίπτωση αυτή το μόνο που θα επιτευχθεί είναι να δ! ημιουργηθεί ένα ιδιαίτερα επικίνδυνο σημείο για τους οδηγούς και τους πεζούς. Εάν πάλι οι οδηγοί εξαναγκαστούν να ακολουθήσουν τη ρύθμιση θα επιτευχθεί απλώς μετάθεση της κίνησης βορειότερα και περαιτέρω κυκλοφοριακή απορρύθμιση της ευρύτερης περιοχής.Ο Δήμαρχος υποστηρίζει σθεναρά ότι η παρέμβαση έχει σκοπό "τον περιορισμό της κυκλοφορίας οχημάτων μέσα από την περιοχή κατοικίας" καθώς και την προστασία των μαθητών των Σχολείων. Όμως η εκτελούμενη απαγόρευση της αριστερής στροφής στην έξοδο της οδού Σπάρτης που οδηγεί προς το Σισμανόγλειο, τα Μελίσσια και το Μα ρούσι οδηγεί σε δεύτερο αποκλεισμό της προσπέλασης μεγάλου τμήματος του Δήμου, μετά την κατασκευή της κεντρικής νησίδας στη Λεωφόρο Πεντέλης. Με την προτεινόμενη παράλογη ρύθμιση στην οδό Σπάρτης οι οδηγοί υποχρεώνονται να κινηθούν κυκλικά επί της Σισμανογλείου (προς τη λεωφόρο Πεντέλης) και η αναστροφή των αυτοκινήτων τους θα γίνεται υποχρεωτικά μέσω των οδών Πατρόκλου, Διομήδους και Τροίας που αναμφισβήτητα είναι ήδη φορτωμένες από υπερτοπική κυκλοφορία τις ώρες αιχμής. Είναι βέβαιο ότι με τη ρύθμιση οι μεν οδηγοί δυσκολεύονται,! οι δε κάτοικοι των οικοδομικών τετραγώνων επί και βόρεια της Σισμανογλείου επιβαρύνονται από το μετακυλιόμενο κυκλοφοριακό φόρτο. Οι κάτοικοι των οδών Τροίας, Σισμανογλείου, Πατρόκλου, Διομήδους, κ.λπ, αρκετοί γονείς και μαθητές του 4ου Δημοτικού Σχολείου που διαμένουν κοντά στο Σισμανόγλειο, οι επαγγελματίες και οι εργαζόμενοι της περιοχής διαμαρτύρονται έντονα για την προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίζονται τα σοβαρά προβλήματα της γειτονιάς τους. Απαιτούν μέσα από τη συλλογή υπογραφών, και την έντονη διαμαρτυρία τους χθες (Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου) στο Δήμο ν α σταματήσει αμέσως η ατυχής αυτή παρέμβαση που το μόνο που επιτυγχάνει είναι να επιβαρύνει το περιβάλλον με επιπλέον κυκλοφοριακό φόρτο, καυσαέρια και θόρυβο και τους οδηγούς με επιπλέον κατανάλωση καυσίμων. Είναι προφανές ότι τα κυκλοφοριακά προβλήματα του Δήμου μας είναι πολύ σοβαρά και δεν είναι δυνατόν να αντιμετωπιστούν με μία αποσπασματική προεκλογική κίνηση της τελευταίας στιγμής. Όλοι πιστεύουν ότι ο επιθυμητός από όλους μετριασμός της κίνησης στην οδό Σισμανογλείου, και τις οδούς Σπάρτης και Τροίας που τη τροφοδοτούν θα επιτ! ευχθεί μόνον όταν δοθεί σε χρήση ο παράλληλος δρόμος της Αττικής Οδού (πρώην Φραγκοκκλησιάς) που θα συνδέει τις Λεωφόρους Πεντέλης και Κηφισίας περιορίζοντας ούτως ή άλλως την υπερτοπική κυκλοφορία αυτοκίνητων από την περιοχή.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ