Πράγματι η αύξηση της επιδότησης γίνεται πραγματικότητα με αποτέλεσμα να σε πείθουν και να λες ωραία θα μου άρχετε πιο φτηνά το πάγιο και θα έχω και το κινητό που θέλω καθώς πέρνανε οι μήνες βλέπεις κάτι υπέρογκους λογαριασμούς και σαν χαζός πας κ τους πληρώνεις χωρίς να πολυβλεπεις τον αναλυτικό γιατί λες πάλι το ξεπέρασα κατά πολύ προς έκπληξη μου και ρώτησα στο κατάστημα αν έχω κάποια έκπτωση στο πάγιο. Με βάση όσα είχαμε πει στο τηλέφωνο η κοπέλα που με έπεισε να παραμείνω πριν από ένα χρόνο θα έπρεπε να είχα ένα 25% στο πάγιο μου.
Η απάντηση της λοιπόν ήταν ΟΧΙ ,για να μην τα ακούσουν τα παιδιά που δουλεύουν το κατάστημα (τα οποία δεν έχουν ούτε καν ιδέα αν είναι οντως σωστο αυτό που βλέπουν στο σύστημα) μου είπαν να μιλήσω με την γραμμή επικοινωνίας. Εννοείτε πως η απάντηση τους ήταν ότι δεν υπάρχει στο συμβόλαιο μου κάποια έκπτωση.
Με παρέπεμψαν σε κάποια ανώτερη η οποία ενώ έβλεπε ότι εδώ και ένα χρόνο θα έπρεπε να έχει μπει η έκπτωση προσπάθησε να με κάνει να ανανεώσω το συμβόλαιο μου λέγοντας ότι για ένα χρόνο τώρα θα μπαίνει η σχετική έκπτωση και έχω και καλή επιδότηση και να πάρω όποιο κινητό θέλω.
'' ΨΑΧΝΕΤΕ ΓΙΑ ΧΑΖΟΥΣ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ VODAFONE..ΟΧΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ? ''
Μετά από απαίτηση να μου επιστραφούν τα λεφτά της έκπτωσης μου είπε ότι έχει κάνει το αίτημα για πίστωση στον λογαριασμό
Συνιστώ την προσοχή σε όποιον σας λέει για ανανέωση και έκπτωση παγίου από τον πρώτο λογαριασμό να βλέπετε αν όντως έχει μπει η έκπτωση γιατί γνωρίζω και άλλους συνδρομητές που ευτυχώς για αυτούς το κατάλαβαν σχεδόν αμέσως ότι δεν είχε μπει στο σύστημα(όπως λένε) η έκπτωση.
Όσοι πάλι σας έχουν τάξει τα ίδια με έμενα δεν έχετε να χάσετε κάτι με το να δείτε αν όντως υπάρχει κάποια έκπτωση στον λογαριασμό σας.
Αναγνώστης