Και να μην παραλείπουν μέρος αυτών, δημιουργώντας εσφαλμένες εντυπώσεις που "θίγουν ανοιχτά" όσους έσπευσαν ΠΡΩΤΟΙ να στηρίξουν την ενίσχυση της ομάδας του ΑΡΗ με τα νέα πακέτα εισιτηρίων.
Η ΠΑΕ ΑΡΗΣ ανακοίνωσε στις 30/08/2010, 13:00 τη διάθεση πακέτων εισιτηρίων για τους τρεις αγώνες στους ομίλους του Europa League. Στην ανακοίνωσή της επισήμανε ότι δεν ισχύουν τα εισιτήρια διαρκείας της κανονικής περιόδου για το πρωτάθλημα της Super League. Οι φίλαθλοι λοιπόν - που φρόντισαν για μια ακόμη φορά να δείξουν έμπρακτα τη στήριξή τους στην ομάδα, από την πρώτη κιόλας στιγμή της κυκλοφορίας των εισιτηρίων για τους ευρωπαϊκούς αγώνες - εύλογα σκέφτηκαν πως δεν χρειάζονταν οι κάρτες διαρκείας που έχουν ήδη στην κατοχή τους. Από νωρίς το πρωί της Τρίτης (31.8.2010) περίμεναν υπομονετικά κάτω από τον ήλιο που έκαιγε να ενισχύσουν την αγαπημένη τους ομάδα για τα κρίσιμα παιχνίδια της Ευρώπης. Όταν, όμως, ερχόταν η σειρά τους μετά από μιάμιση και δυο ώρες όρθιοι στην ουρά, τους ενημέρωναν πως χωρίς το καρτελάκι του κανονικού διαρκείας δεν μπορούσαν να προμηθευτούν εισιτήρια για το Europa League. ΕΚΤΟΣ ΑΝ πλήρωναν επιπλέον 5 ευρώ!!! Και σας ρωτώ:
1. Από πότε η αγάπη μας για την ομάδα έγινε αντικείμενο εκμετάλλευσης...?
2. Γιατί ο κόσμος που ήρθε από τους πρώτους να συμπαρασταθεί στο δύσκολο έργο των ομίλων (και μάλιστα με αντιπάλους ομάδες τεράστιας ευρωπαϊκής αξίας) έπρεπε να αντιμετωπιστεί με τέτοιο υποτιμητικό τρόπο...?
3. Σε περίοδο οικονομικής κρίσης και ενώ ο λαός του ΑΡΗ δεν σας έχει εγκαταλείψει στη μεγάλη προσπάθεια που κάνετε, γιατί οι δικές σας παραλείψεις στη σχετική ανακοίνωση να καλύπτονται εις βάρος των φιλάθλων μας και της τσέπης τους...?
4. Τα 5 ευρώ ήταν η απάντηση και το ευχαριστώ σε ανθρώπους που συνέβαλαν στο χτίσιμο της ομάδας αγοράζοντας εισιτήρια διαρκείας (ακόμη και σε μέλη της Λέσχης)...?
5. Όσοι απουσιάζουν για προσωπικούς ή επαγγελματικούς λόγους έχοντας μαζί τους την κανονική κάρτα διαρκείας, δεν πρέπει να διευκολύνονται από την ΠΑΕ ΑΡΗΣ για την έκδοση του νέου πακέτου εισιτηρίων από τους οικείους τους (χωρίς την επιβάρυνση φυσικά των 5 ευρώ);
6. Το χαμένο μεροκάματο, οι ώρες αναμονής μέσα στη ζέστη (ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟ 60χρονους - γυναίκες και άντρες), η μοναδική υπάλληλος που εξυπηρετούσε (κατόπιν παραπόνων στείλατε κι άλλο προσωπικό), το σύστημα των αποδείξεων που δεν λειτουργούσε και καθυστερούσε τη διαδικασία... ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΕ ΑΡΗΣ;
ΥΓ. Το μεσημέρι (31.8.2010, 15:06) η ΠΑΕ ΑΡΗΣ εξέδωσε διευκρινιστική ανακοίνωση, για να αποφευχθούν όλα τα παραπάνω.
Αυτό, όμως, δεν αλλάζει και δεν διορθώνει την πικρία όσων ταλαιπωρήθηκαν και τελικά έφυγαν χωρίς εισιτήριο αρνούμενοι να συνεναίσουν σε τέτοιες πρακτικές!!! Δυστυχώς, ορισμένοι έδωσαν το αντίτιμο των 5 ευρώ.
Ο ΑΡΗΣ είναι ΦΙΛΟΤΙΜΟ, ΗΘΟΣ, ΚΑΡΔΙΑ. Ας είμαστε πιο προσεκτικοί...
"Η ΠΑΕ ΑΡΗΣ ανακοίνωσε στις 30/08/2010, 13:00 τη διάθεση πακέτων εισιτηρίων για τους τρεις αγώνες στους ομίλους του Europa League. Στην ανακοίνωσή της επισήμανε ότι δεν ισχύουν τα εισιτήρια διαρκείας της κανονικής περιόδου για το πρωτάθλημα της Super League. Οι φίλαθλοι λοιπόν - που φρόντισαν για μια ακόμη φορά να δείξουν έμπρακτα τη στήριξή τους στην ομάδα, από την πρώτη κιόλας στιγμή της κυκλοφορίας των εισιτηρίων για τους ευρωπαϊκούς αγώνες - εύλογα σκέφτηκαν πως δεν χρειάζονταν οι κάρτες διαρκείας που έχουν ήδη στην κατοχή τους...
ΥΓ. Το μεσημέρι (31.8.2010, 15:06) η ΠΑΕ ΑΡΗΣ εξέδωσε διευκρινιστική ανακοίνωση, για να αποφευχθούν όλα τα παραπάνω...."
Το κείμενό μας ήταν σαφέστατο και ακριβές! ΕΚΤΟΣ ΑΝ όσοι παραβρεθήκαμε ΝΩΡΙΣ ΤΟ ΠΡΩΙ της Τρίτης 31.8.2010 (ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ της ΠΑΕ ΑΡΗΣ και ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΗΣ) έπρεπε να ζητήσουμε και συγνώμη μετά από δυο τρεις ώρες ταλαιπωρίας για τον καθένα μας επειδή δεν γνωρίζαμε το περιεχόμενο μιας διευκρινιστικής οδηγίας που αναρτήθηκε από την ΠΑΕ ΑΡΗΣ 6 ΩΡΕΣ ΜΕΤΑ την παρουσία μας για τη χορήγηση των εισιτηρίων!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ