Θα ήθελα να φέρω στην προσοχή σας ένα θέμα που
αφορά πολλούς συμπολίτες μας, όσον αφορά την βιομηχανία των μαϊμού ρούχων που
έχει πνίξει στην κυριολεξία την Ελληνική αγορά, τα τελευταία 10 χρόνια.
Η συγκεκριμένα καταγγελία αφορά την κατηγορία επώνυμων ρούχων του εξωτερικού και κυρίως jeans όπως D&G, Just Cavalli, Gianfranco Ferre. Πολλά καταστήματα λόγω της κρίσης και της άγνοιας των περισσοτέρων συμπολιτών μας, εκμεταλλεύοντας την θέληση και την επιθυμία των καταναλωτών για μια καλύτερη ευκαιρία στην αγορά ενός επώνυμου ενδύματος (ανδρικού & γυναικείου), οδηγούνται στην εσκεμμένη εξαπάτησή του καταναλωτικού κοινού, παρουσιάζοντας τους ενδύματα, αντίγραφα κινέζικων και τούρκικων εργοστασίων, για αυθεντικά, μεγάλων σχεδιαστών όπως των παραπάνω.
Η συγκεκριμένα καταγγελία αφορά την κατηγορία επώνυμων ρούχων του εξωτερικού και κυρίως jeans όπως D&G, Just Cavalli, Gianfranco Ferre. Πολλά καταστήματα λόγω της κρίσης και της άγνοιας των περισσοτέρων συμπολιτών μας, εκμεταλλεύοντας την θέληση και την επιθυμία των καταναλωτών για μια καλύτερη ευκαιρία στην αγορά ενός επώνυμου ενδύματος (ανδρικού & γυναικείου), οδηγούνται στην εσκεμμένη εξαπάτησή του καταναλωτικού κοινού, παρουσιάζοντας τους ενδύματα, αντίγραφα κινέζικων και τούρκικων εργοστασίων, για αυθεντικά, μεγάλων σχεδιαστών όπως των παραπάνω.
Η κατηγορία ισχύει γιατί δεν παρέχεται η
ενημέρωση στον πελάτη, ότι τα ενδύματα που συνήθως είναι αναμεμιγμένα με
αυθεντικά, ότι δεν ανήκουν από το ίδιο εργοστάσιο της εκάστοτε γνωστής
εταιρείας, αλλά αντίγραφο τους, στα πρότυπα του αυθεντικού. Οδηγούν στην
παραπλάνηση του καταναλωτή στην τιμή του ενδύματος, όπου εφόσον δεν είναι στα
πλαίσια του γνήσιου ή αυθεντικού μοντέλου που επιθυμούν να αποκτήσουν, ότι δεν
θα πρέπει να το πληρώσουν με βάση της αυθεντικής τιμής του πρωτότυπου μοντέλου,
από το εργοστάσιο της εταιρείας που το παράγει, αλλά με άλλη πολύ κατώτερη τιμή,
που συνήθως είναι 5 φορές κατώτερη με αυτό της αυθεντικής.
Και αυτό σεβόμενος την άποψη μερίδας
καταναλωτών, που επιθυμούν να πληρώσουν για ένα αντίγραφο παντελόνι
Dolce & Gabanna, κατώτερης
ποιότητας, σε μία κατώτερη τιμή. Αλλά θα πρέπει να προστατευτεί και αυτή η
μερίδα των καταναλωτών που θέλουν να ξέρουν ότι η αγορά που επιθυμούν να κάνουν,
αφορά ένα επώνυμο ρούχο, άριστης ποιότητας.
Τα καταστήματα αυτά έχουν εμφανιστεί ακόμα και
σε γνωστές περιοχές όπως π.χ Γλυφάδα / Νέα Σμύρνη / Πειραιά , σε καταστήματα που
δεν αποτελούν αλυσίδες, αλλά ούτε ανήκουν σε μεγάλα εμπορικά Mall, παραπλανώντας τους πιθανούς πελάτες τους με εξωτερικά αυτοκόλλητα
& διαφημιστικά για την παροχή γνωστών επώνυμων
φιρμών.
Οι καταναλωτές μπορούν να εξακριβώσουν από μόνη
τους την γνησιότητα του ρούχου, που επιθυμούν να αγοράσουν επιτόπου, πολύ απλά,
αφού στο εσωτερικό του ρούχου, ορίζονται από διεθνές standards, η υποχρεωτική ύπαρξη εσωτερικής μικρής ταυτότητας, που αναφέρει το
όνομα του εργοστασίου – την χώρα προέλευσης του – τον τρόπο πλυσίματος σε πάνω
από δύο γλώσσες. Συνήθως σε ενδύματα που είναι μαϊμού, στο
εσωτερικό καρτελάκι δεν υπάρχει το ίδιο όνομα του εργοστασίου που έχει γίνει η
παραγωγή αλλά διαφορετικό, συνήθως η χώρα προέλευσης είναι από Κίνα η Τουρκία με
μεγάλα bold γράμματα στην γλώσσα τους και μπορούν να
μην υπάρχουν καν οι τρόποι πλυσίματος του ρούχου.
Σημαντικό πάντα είναι να
προσέχουμε το εσωτερικό καρτελάκι, γιατί δεν είναι παράνομη η αντιγραφή ενός
ρούχου, αλλά είναι παράνομη η παραπληροφόρηση και η εξαπάτηση μας, στην ιδέα
ενός αυθεντικού ενδύματος.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ