tromaktiko: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ



Το 2005 χώρισα με τον πρώην σύζυγο μου ,και αμέσως άρχισαν οι δικαστικοί αγώνες ,εξαιτίας ενός ακινήτου το οποία αποκτήσαμε λίγο πριν τον γάμο μας με χρήματα του πατέρα μου,ο πατέρας μου πούλησε άλλα ακίνητα προκειμένου να αγοράσουμε το διαμέρισμα που θα στέγαζε την οικογένεια μας ,το εν λόγο ακίνητο αγοράσθηκε και μπήκε στο όνομα του πρώην συζύγου μου . Όταν χωρίσαμε του ζήτησα να μεταβιβάσει το ακίνητο στα παιδιά μας και σε εμένα,εκείνος ήταν αντίθετος και άρχισαν τα δικαστήρια. Τότε ο πρώην σύζυγος μου ,εν έτη 2007 ,πήρε ένα δάνειο από την ! Τράπεζα ΠΕΙΡΑΙΩΣ ,ένα επισκευαστικό δάνειο για επισκευές που ποτέ δεν έγιναν δεδομένου ότι διαμένω στο ακίνητο αυτό και το γνωρίζω πολύ καλά,τα χρήματα που έλαβε τα χρησιμοποίησε σε άσχετους με ακίνητο σκοπούς Κανείς Υπάλληλος της τράπεζας δεν έκανε αυτοψία (όπως συνήθως γίνεται ) στο εσωτερικό του ακινήτου για να διαπιστώσει εάν οι επισκευές έγιναν. Σήμερα το ακίνητο αυτό είναι επιβαρυμένο με μια προσημείωση 100.000 ευρώ περίπου για ένα επισκευαστικό δάνειο που ποτέ δεν έγινε και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην μπορώ στο μέλλον να εισπράξω τις απαιτήσεις μου εφ όσον κερδίσω την υπόθεση στα Ελληνικά δικαστήρια μιας και πάντα θα προηγείται η τράπεζα ,το ακίνητο αυτό έχει μια εμπορική αξία γύρω στα 140.000€.Επίσης κινδυνεύουμε σε περίπτωση που σταματήσει να εξοφλεί ο πρώην σύζυγός μου το δάνειο να βρεθούμε στοπ δρόμο μιας και εκείνος δεν θα έχει να χάσει κάτι δεδομένου του ότι άλλο ακίνητο στο όνομα του δεν έχει.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!