tromaktiko: Εγγύηση κινητών; Από την Vodafone και την Samsung τουλάχιστον Ανύπαρκτη!!

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Εγγύηση κινητών; Από την Vodafone και την Samsung τουλάχιστον Ανύπαρκτη!!



Κάποιος θα πρέπει να βάλει στη θέση τους τις εταιρίες κινητών τηλεφώνων γιατί μας έχουν φτάσει στο απροχώρητο. Αγοράζω ένα Samsung Omnia από τη Vodafone και στο χρόνο επάνω μου σβήνει η οθόνη. Το στέλνω για επιδιόρθωση στη Vodafone, αφού ίσχυε η εγγύηση και μετά από μια βδομάδα μου απαντούν από την εταιρία οτι ασκήθηκε πίεση στην οθόνη και αυτό είναι εκτός εγγύησης.
Συνομιλώ αργότερα με το προιστάμενο του τμήματος, για να μου εξηγήσει πως το κατάλαβε αυτ! ό ο τεχνικός (αν υπάρχει κάποια ένδειξη από πτώση, κτύπημα κλπ) και προς μεγάλη μου έκπληξη μου λέει οτι ναι βρέθηκε και υγρασία, η οποία και δεν καλύπτεται από την εγγύηση.
Κατά κακή τους σύμπτωση ίδιο κινητό Samsung είχε και ο φίλος μου με την ίδια βλάβη και την ίδια τελικά δικαιολογία. ΥΓΡΑΣΙΑ!!! Μια λέξη κλειδί για τους τεχνικούς και τις εταιρίες προκειμένου να γλυτώσουν την εγγύηση.
Τελικά πως θα προστατευτούμε απ' όλους αυτούς (Vodafone,Samsung)και τους υποτιθέμενους τεχνικούς τους που παίζουν με τη νοημοσύνη μας;

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!