Οι απαλλοτριώσεις καθυστερούν, σε κάποιες περιπτώσεις χρειάζεται νέα χάραξη που θα επιβαρύνει και άλλο τον προϋπολογισμό, ενώ οι εργολάβοι κάνουν τα πάντα για να εισπράττουν διόδια για δρόμο που δεν φτιάχνουν.Μονάχα μια εικόνα στο πόσο έχουν προχωρήσει τα έργα στους πέντε βασικούς άξονες που κατασκευάζονται αυτή τη στιγμή αρκεί για να διαπιστώσει κανείς ότι πληρώνουν... τζάμπα.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας “Ελευθεροτυπία” ο αυτοκινητόδρομος Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα έχει προχωρήσει σε ποσοστό 17%, μόλις το 13% του έργου έχει ολοκληρωθεί στον Ε-65 στη Θεσσαλία, ενώ το 1/4ο του έργου έχει προχωρήσει στην Ιονία Οδό. Μονάχα στις περιπτώσεις του δρόμου Μαλιακός-Κλειδί και του δρόμου Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα τα έργα έχουν προχωρήσει σε ποσοστό πάνω από 50%.
Δεν είναι όμως μονάχα οι καθυστερήσεις. Τουλάχιστον τρία από τα έργα θα επιβαρυνθούν με περισσότερα από 300 εκατομμύρια.
Στα Βραχνέικα της Αχαϊας θα χρειαστεί νέα χάραξη με σήραγγα 10 χλμ που αναμένεται να κοστίσει περίπου 100 εκατομμύρια επιπλέον, άλλα 200 εκατομμύρια θα κοστίσει η αλλαγή χάραξης στον Καϊάφα, ενώ ειδικά έργα ύψους αρκετών εκατομμυρίων θα πρέπει να γίνουν και στον Ε-65 στη Θεσσαλία καθώς και αυτός ο δρόμος περνάει από περιοχές όπου ζει η αρκούδα.
http://www.newsit.gr/