tromaktiko: ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ

Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ




Απο την μια και καλα μειωνουν (εντεχνως) τις δημοσιες δαπανες και τα κρατικα εξοδα....για να φαινονται οτι πετυχαινουν τους στοχους της ΤΡΟΙΚΑΣ-ΔΝΤ...
αλλα ολος ο Δημοσιος Τομεας παραμενει απληρωτος...αντιστοιχως κι εγω αν χρωσταω σε μια Τραπεζα και δε βαλω 2-3 δοσεις θα φαινεται οτι εχω λεφτα στην τσεπη μου...αλλα θα ειναι δικα μου? μας δουλευουν χοντρα οι εκτελεστικοι υπαλληλοι (βλ. Υπουργοι μας) της τροικας...

Ειμαι δημοσιος υπαλληλος σε κρατικη υπηρεσια ασφαλειας... μας εχουν πληρωσει νυχτερινα και υπερωριες μονο Ιανουαριο-Φεβρουαριο, μας χρωστουν μεχρι και καποια απο το 2008 δεδουλευμενα...οχι "πετσινα" οπως αλλου ισως..για να μην πω για τις μειωσεις στους μισθους και τα δωρα...νισαφι πια...λογιστικα φαινεται οτι πανε καλα...και πως να μην παν καλα αφου δε πληρωνουν πια εδω και μηνες... μην πω για τις επιστροφες φορου (που σε επιστρεφονται πια) στις επιχειρησεις κτλ κτλ... αν δεν αλλαξουν ροτα οι Κυβερνωντες(!) θα χυθει αιμα...και δε τους σωζει κανεις και τιποτε πλεον....


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!