tromaktiko: Απάντηση σε ανάρτηση αναγνώστη από την εταιρεία ηλεκτρικών ειδών ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Απάντηση σε ανάρτηση αναγνώστη από την εταιρεία ηλεκτρικών ειδών ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ



Διαβάσαμε την ανάρτηση σχετικά με τη διαμαρτυρία αναγνώστη σας με θέμα με την καθυστέρηση παράδοσης προϊόντος. Πράγματι, ο πελάτης μας, αφού ενημερώθηκε ότι το συγκεκριμένο προϊόν διατίθεται μόνο κατόπιν παραγγελίας από τον κατασκευαστή, - εφόσον δεν διαθέταμε απόθεμα στις αποθήκες της Κωτσόβολος- προχώρησε στην αγορά.
Αμέσως απευθυνθήκαμε στην κατασκευάστρια εταιρία ώστε να έχουμε το ζητούμενο προϊόν το συντομότερο δυνατόν και να μπορέσουμε να πραγματοποιήσουμε την παράδοση. Είναι γεγονός ότι έχουμε επικοινωνήσει 6 φορές με τον πελάτη μας για να ανακοινώσουμε διαδοχικές αλλαγές στην ημερομηνία παραλαβής, κατόπιν ενημερώσεων του κατασκευαστή.
Αντιλαμβανόμαστε απόλυτα την ταλαιπωρία και τον εκνευρισμό του καταναλωτή και ζητάμε συγγνώμη για αυτή την πραγματικά υπερβολική καθυστέρηση, η οποία οφείλεται αποκλειστικά στην εταιρεία που εισάγει το προϊόν στην Ελληνική αγορά. Θα ήθελα να διευκρινίσω ότι δουλεύουμε καθημερινά για να προσφέρουμε την καλύτερη εξυπηρέτηση στους πολυάριθμους πελάτες μας. Τέτοια μεμονωμένα περιστατικά αδικούν τη συνολικά καλή εικόνα της Κωτσόβολος και των σχέσεων εμπιστοσύνης που διατηρεί με τους καταναλωτές εδώ και 60 χρόνια.
Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατόν η παράδοση και γι’ αυτό το λόγο θα είμαστε σε συνεχή επαφή με τον αναγνώστη σας και πελάτη μας.

Με εκτίμηση
Internet Sales http://www.kotsovolos.gr/
URL: http://www.kotsovolos.gr/ 
email: internetsales@kotsovolos.gr
Τηλ. Τμήματος εξυπηρέτησης πελατών Κωτσόβολος: 801.11.33.600 & 210.289.9600
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!