Γίενται μια αλλαγή που θα σπάσει(ανοίξει) την συντεχνία τους και θα φέρει ανταγωνισμό. Δεν την επιθυμούν για έναν πολύ απλό λόγο... Θα μειώσει τα κέρδη τους. Γιατί αυτό? Γιατί οι υπηρεσίες που προσφέρουν ΔΕΝ είναι καλές και είναι ακριβές σε σχέση με την υπόλοιπη ευρώπη. Θα κάνω μια ανάλυση αλλά γνωρίζω πόσο υπέρ των απεγίων είναι ο μέσο Ελλήν.
Οι μεταφορείς πληρώνονται για την μεταφορά ενός φορτίου, Χμ από το σημείο Α στο σημείο Β. Όποιον και να ρωτήσετε(που να έχει σχέση με το εμπόριο) ΔΕΝ υπάρχει στην Ελλάδα επαγγελματικές μεταφορές όπως υπάρχουν σε φυσιολογικές χώρες όπως η Τουρκία, βουλγαρία και άλλες. Με τον όρο επαγγελματικές αναφέρομαι στα χαρακτηριστικά που λείπουν από τους εγχώριους μεταφορείς, χαρακτηριστικά που ευτυχώς υπάρχουν στους ξένους.
Πρώτο Θέμα: Τα εμπορεύματα αρκετά συχνά φεύγουν από τις αποθήκες και καταλήγουν στον πελάτη σπασμένα.΄Εχω δει τους μεταφορείς να πετάνε(στην κυριολεξία) τα δεμάτα, να τα κλωτσάνε, να τα πετάνε κάτω από το φορτηγό. Στην περιπτωσή αυτή οι μεταφορικές ΠΟΤΕ δεν αναλαμβάνουν ευθύνες είτε αποζημιώνουν. Φυσικά πληρώνονται για τις επισροφές των σπασμένων.. ΠΟΤΕ δεν αποζημιώνουν και ΠΟΤΕ δεν βελτιώνονται
Δεύτερο Θέμα: Χάνονται Δέματα. Κάποιες φορές ξεχνάνε ή χάνουν δέμα και δημιουργείται θέμα μεταξύ της εταιρείας και των πελατών της. Εδώ οι μεταφορικές ΛΕΝΕ ότι φταίνε, αλλά μεχρι εκεί. Δεν αποζημιώνουν τον πελατή ή την επιχείρηση γιατ το χαμένο εμπορεύμα και χρόνο
Τρίτο Θέμα: Αντικαταβολές και Πληρωμές. Όταν είναι να πληρωθούν οι μεταφορικές είναι πρώτες στο να ζητάνε και καλά κάνουν, συμφέρον του είναι. Στις αντικαταβολές(γιατί οποίες εισπράτουν προμήθειες αλλα΄δεν δίνουν πάντα απόδειξη) τις αποδίδουν όποτε θυμηθούν και ΑΦΟΥ ενοχληθούν, τελοπάντων δίνουν τις αντικαταβολές ύστερα από εάν χρονικό διάστημα τουλάχιστον 2 εβδομάδων
Τέταρτο Θέμα: Τιμές. Είναι πιο φθηνό να στείλουμε ένα γεμάτο φορτηγό στην Φρανκφούρτη(και σε άλλες ευρωπάικές πόλεις) παρά στην Κρήτη. ΟΙ τιμές είναι αρκετές ψηλές γιατί είναι συντεχνία. Οι ξένοι μεταοφορείς είναι πολύ φθηνότεροι
Πέμπτο Θέμα: Συμπεριφορά. Η πλειοψηφία τους είναι άξεστοι, χωρίς τρόπους και ενοχλητικοί.
Στον αντίποδα οι ξένοι μεταφορείς με τους οποίους συνεργαζόμαστε είνα ανώτεροι των Ελλήνων σε όλους τους τομείς! Από την στιγμή που οι ξένοι θεωρούν την Αθήνα την τελευταία πόλη για επενδύσεις στην Ευρώπη(γιατί άραγε?), μην αναρωτιέστε γιατί φεύγουν και οι ντόπιες επιχειρήσεις(έαν κάποιος κριτικάρει το ποστ αυτό ας δώσει λόγους).
Η βουλγαρία και χαμηλό φόρο έχει(όχι σαν την ελλάδα), δεν έχει απεργίες(δεν νικά κανείς την Ελλάδα εδώ) και πιο φιλική για δουλείες..
Αυτά!
PS μακάρι η κυβέρνηση να δείξει ότι δεν μπορεί μια κοινωνική ομάδα να κάνει κουμμάντο...