tromaktiko: ΝΑ ΧΑΡΩ...ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ....

Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

ΝΑ ΧΑΡΩ...ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ....




Αν και για μεγάλο χρονικό διάστημα η Υπουργός Παιδείας επέλεγε να μην αναγνωρίζει την ύπαρξη των αδιόριστων εκπαιδευτικών (συγκεκριμένα μας αποκαλούσε ¨ιστορία¨) την Παρασκευή, 17/9...μετά από πρόσκλησή της, πραγματοποιήθηκε συνάντηση με την Π.Ε.Α.Ε. και το Συντονιστικό Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών. Το κλίμα στο οποίο θέλησε η Υπουργός να κάνει συζήτηση φάνηκε εξαρχής τόσο με τη συνεχή αμφισβήτηση του όρου αδιόριστος εκπαιδευτικός όσο και με τον ορισμό ατζέντας συζήτησης μόνο για τα απλήρωτα δεδουλευμένα και τον αριθμό διορισμών. Ακριβώς, όμως, επειδή οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί είμαστε οι άνθρωποι εκείνοι που βιώνουν, κατανοούν και γνωρίζουν τη λύση στα πραγματικά προβλήματα του δημόσιου σχολείου αποδείξαμε στην Υπουργό και το ότι υπάρχουμε και το ότι δεν είμαστε ένας κλάδος που τον αφορά το επιμέρους και το συντεχνιακό του συμφέρον, αλλά συνολικά το δημόσιο σχολείο του οποίου το μέλλον κρίνεται και από τους δικούς μας όρους εργασίας. Πέρα από τις χωρίς κόστος δεσμεύσεις και τα πολλά «θα» η Υπουργός Παιδείας, καθώς και ο κ. Κουλαϊδής και ο κ. Κοντογιάννης που ήταν παρόντες, απέδειξαν για άλλη μια φορά την ανευθυνότητα και την εσκεμμένη προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίζουν το δημόσιο σχολείο. Πιο συγκεκριμένα:

ð Αδιόριστοι εκπαιδευτικοί οριστήκαν από πλευράς μας όλοι εκείνοι οι συνάδελφοι που δεν είναι μόνιμοι στο δημόσιο σχολείο, που βλέπουν την εργασιακή τους προοπτική σε αυτό, έχουν Παιδαγωγική Εκπαιδευση και καλούνται από τους νόμους που το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας ορίζει να κάνουν τα χαρτιά τους για πρόσληψη στο δημόσιο σχολείο. Για εμάς δεν υπάρχει διαχωρισμός συναδέλφων με βάση το αν έχουν προϋπηρεσία ή όχι, ούτε και με βάση το πώς το Υπουργείο ορίζει την παιδαγωγική επάρκεια, αλλά με τα πτυχία μας και τα εργασιακά δικαιώματα που αυτά μας εξασφαλίζουν.

ð Αναγνώριση του δικαιώματος διορισμού των συναδέλφων που ήταν διοριστέοι το σχολικό έτος 2010-2011 (έχουν δηλαδή κατοχυρώσει δικαίωμα διορισμού με βάση τους Νόμους 1Π, 2Π, 3Π, 4Π και 5Π του 2008) και δεν προσλήφθηκαν σε οργανικα κενα: στο αίτημά μας για διορισμό όλων των συναδέλφων μέσα στη χρονιά η Υπουργός δεσμεύτηκε ότι οι διοριστέοι όλων των κατηγοριών θα απορροφηθούν μέχρι το σχολικό έτος 2011-2012 με την εξαίρεση της κατηγορίας που εντάσσεται στη ρύθμιση για τους 30μηνες προϋπηρεσίας, η οποία και θα απορροφηθεί μέχρι το 2015. Ξεκάθαρο ήταν το γεγονός ότι δεν υπάρχει πρόθεση για επιπλέον διορισμούς μέσα σε αυτή τη διετία.

ð Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: η Υπουργός δήλωσε ότι πρόθεση του Υπουργείου είναι να διεξαχθεί διαγωνισμός ΑΣΕΠ το 2012, χωρίς βέβαια προκήρυξη θέσεων και αφού προηγηθούν ριζικές αλλαγές, κυρίως σε σχέση με την ύλη για, που θα είναι γνωστές τουλάχιστον ένα χρόνο πριν διεξαχθεί ο διαγωνισμός. (Γιατί να γίνει ξανά νέος διαγωνισμός Ασεπ τι στιγμή που σε τόσες ειδικότητες οι χιλιάδες επιτυχόντες δεν έχουν διοριστεί ακόμα? Γιατί όσοι έχουν περάσει Ασεπ να χάνουν τα μόρια τους στο μισό κ μετά εντελώς από τους πινάκες? Για να χαρίζετε φρούδες ελπίδες και να τους κρατάτε δέσμιους ως εκπαιδευτικούς χιλιάδες ανθρώπους?? Μάλλον γιατί τα ωράρια ημιαπασχόλησης που τους παρέχετε- για λίγο- μειώνουν τα ποσοστά ενεργείας σας..) Είναι, όμως, αξιοσημείωτη η δήλωση άγνοιας από πλευράς των εκπροσώπων του Υπουργείου για τα κακώς κείμενα του διαγωνισμού (θέματα με προβληματικές διατυπώσεις και εκτός ύλης, διαρροή ύλης και θεμάτων, αδιόρθωτα γραπτά κοκ..ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΑ!!). Μόνο κυνική μπορεί να χαρακτηριστεί η παραδοχή του κ. Κοντογιάννη ότι όλα αυτά ξεκινάν από τα φροντιστήρια(αφού το Υπουργείο γνωρίζει ότι τα φροντιστήρια είναι παράνομα και δεν κάνει τίποτα για αυτό, όταν ήδη κυκλοφορούν δημόσια οι διαφημίσεις τους?) Επιπλέον, ειπώθηκε από πλευράς Υπουργείου η πρόθεση για διαγωνισμό ξεχωριστό ανά βαθμίδα, πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια, γεγονός που σημαίνει ότι πολλές ειδικότητες που απασχολούνται και στις δύο βαθμίδες θα είναι αναγκασμένες να δώσουν παραπάνω από έναν διαγωνισμό τη φορά… (τέλειο?? Θα το σκεφτόντουσαν πολύ..!!!

ð Κάλυψη κενών με αναπληρωτές πλήρους και μειωμένου ωραρίου: καταγγείλαμε την αθρόα πρόσληψη ελαστικά εργαζόμενων εκπαιδευτικών, όταν το δημόσιο σχολείο έχει μεγάλη ανάγκη από μόνιμους διορισμούς, ενώ με κάθε τρόπο υπερτονίσαμε τόσο τις απαράδεκτες συνθήκες εργασίας που ορίζει ο νόμος για τους Αναπληρωτές Μειωμένου Ωραρίου (Α.Μ.Ω.) και για τους Αναπληρωτές Κανονικού Ωραρίου (Α.Κ.Ω.) τόσο ως προς τις οικονομικές απολαβές και την ασφάλιση όσο και ως προς τον υπολογισμό της προϋπηρεσίας. Ζητήσαμε δε τη δημοσιοποίηση όλων των κενών προτού κάνουμε δηλώσεις. Παρόλο που αρχικά η Υπουργός Παιδείας προσπάθησε να παρουσιάσει τις χιλιάδες προσλήψεις αυτές ως κάλυψη έκτακτων κενών σε διάφορες αποστροφές του λόγου της είπε ότι η έλλειψη κονδυλίων είναι αυτή που ορίζει τη μη πρόσληψη μόνιμων εκπαιδευτικών. Αμφισβητήθηκε η οποιαδήποτε πρόσληψη αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου (δηλαδή με 5 ως 16 ώρες διδασκαλίας την εβδομάδα) και όταν τέθηκε το πιο τρανταχτό παράδειγμα των συναδέλφων γαλλικής και γερμανικής φιλολογίας(που από τη πρώτη φάση αναπληρωτών του κλάδου τους κλήθηκαν να εργαστούν σαν ωρομίσθιοι, δηλαδή άτομα με προϋπηρεσία άνω των 8-9χρονων..) η απάντησή ήταν ότι τους δεσμεύουν οι όροι χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ!!! Και επειδή ακριβώς αντιμετωπίζουν με έναν τελείως τεχνοκρατικό τρόπο και όχι με ουσία την επιβίωση και διαβίωση του κάθε συναδέλφου αποκλείστηκε το ενδεχόμενο οι συνάδελφοι αυτοί να γίνουν αναπληρωτές πλήρους ωραρίου ακόμα κι αν προκύψουν κενά επειδή το ΕΣΠΑ ορίζει 12ωρη απασχόληση!!!!

Όταν ρωτήσαμε πώς θα συνεχιστεί η διδασκαλία της δεύτερης γλώσσας στο σχολείο την επόμενη χρονιά που η χρηματοδότηση από το συγκεκριμένο πρόγραμμα λήγει, η Υπουργός δήλωσε ότι μπορεί και να μη συνεχιστεί και δεν μπορεί να δεσμευτεί(τότε γιατί πχ οι μαθητές να ξεκινήσουν την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας που του χρόνου δε θα διδάσκεται?). Στο ερώτημά μας πώς θα πληρώνονται οι Α.Μ.Ω., ποια τα καθήκοντά τους και πώς θα υπολογίζονται τα ένσημα η Υπουργός απάντησε ότι μισθός και καθήκοντα θα ορίζονται με βάση τις ώρες εργασίας διά 21 (δευτεροβάθμια) ή 24 ( πρωτοβάθμια), ενώ δήλωσε άγνοια για τον τρόπο υπολογισμού των ενσήμων και δεσμεύτηκε να απαντήσει στο μέλλον μετά τη γνωμοδότηση του εργατολόγου του Υπουργείου.(Για Α.Κ.Ω. γνωρίζαμε κύρια μου, για Α.Μ.Ω. ρωτήσαμε…θα εχουν εφημερίες? θα είναι υπεύθυνοι τμηματων?.. θα έχουν πχ μόνο πρωινά ωράρια κτλ?..θα πληρώνονται εγκαίρως ή όπως οι ωρομίσθιοι?)!!! Η διευκρινιστική εγκύκλιος για την οποία είχε δεσμευτεί τόσο ο κ. Πανάρετος τον Ιούλιο όσο και η κ. Χριστοφιλοπούλου στις 26/8 φάνηκε να είναι άγνωστη στην κ. Διαμαντοπούλου, η οποία και μας είπε ότι η έκδοσή της αποτελεί ευθύνη της υφυπουργού (είναι δυνατόν προϊστάμενος να μη γνωρίζει την εργασία υφισταμένου?????). Καταγγείλαμε τη μη ανακοίνωση των ωρών που ανατίθενται σε κάθε συνάδελφο Α.Μ.Ω προτού αναλάβει προϋπηρεσία, κάτι που ακόμα και ο κ. Κουλαϊδής δε γνώριζε.(δηλαδή.. να τρέχεις.. να μετακομίζεις.. να ξεσπιτώνεσαι.. και να μη ξέρεις που ακριβώς θα πας-μπορεί να συνυπηρετείς.. πόσες ώρες θα εργάζεσαι.. σε ποια σχολεία.. πόσα ένσημα θα πάρεις-πχ για το επίδομα ΟΑΕΔ το καλοκαίρι κτλ…ποια ακριβώς τα δικαιώματα και τα καθήκοντα σου..) Διασφαλίστηκε η δυνατότητα ένας αναπληρωτής μειωμένου ωραρίου να μπορεί να γίνει αναπληρωτής κανονικού ωραρίου(πράγμα που αντιτίθεται με όσα είπε για τους κλάδους των συναδέλφων γαλλικής και γερμανικής φιλολογίας!!), όμως, η ευθύνη αυτού αφορά τους διευθυντές των διευθύνσεων εκπαίδευσης, χωρίς να ορίζονται σαφή, άρα και διάφανα κριτήρια (ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΟ) ενώ σε καμία περίπτωση δεν ορίστηκε ο μέγιστος αριθμός σχολείων στον οποίο θα υποχρεώνεται να πάει ο συνάδελφος ούτε καν η απόσταση. Είναι χαρακτηριστική η δήλωση του κ. Κουλαϊδή ότι θα σκεφτούμε τις λύσεις, αφού δημιουργηθούν τα προβλήματα!!!! (ΕΠΙΣΗΣ ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟ- πόσο δύσκολο πια να συσταθεί μια διευκρινιστική εγκύκλιος εγκαίρως-προληπτικά..) Σχετικά δε με τους όρους διασφάλισης της διαφάνειας στους όρους που εξελίσσονται οι Α.Μ.Ω. σε Α.Κ.Ω. όχι μόνο δεν υπήρξε κάποια πρόταση, αλλά η απάντηση ήταν ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι.

Για τη δεύτερη φάση πρόσληψης αναπληρωτών ειπώθηκε ότι αυτή θα γίνει στο τέλος της εβδομάδας, αλλά ακόμα δεν γνωρίζουν τον αριθμό και τις ειδικότητες, αφού δε γνωρίζει τα κενά! Είπαν ξανά ότι πρόθεσή τους είναι να πάρουν μόνο Α.Κ.Ω. αλλά παρά τις πιέσεις μας αρνήθηκαν να δεσμευτούν παραπέμποντάς μας στις ανάγκες των σχολείων… (Αχ…στους περισσότερους κλάδους και κυρίως τους τεχνικούς που έγιναν διορισμοί όχι πάνω από το 10% και ας διαβεβαίωναν για 50% και πλέον κάποιο αρμόδιοι υφυπουργοί στις τηλεοράσεις τα οργανικά κενά είναι γνωστά από το 2008!!! Οι ελλείψεις δηλαδή μόνιμων συναδέλφων είναι γνωστές, ίσως όμως όχι κάποια έκτακτα λειτουργικά κενα-πχ λόγω αρρώστιας ή εγκυμοσύνης κτλ.. Παρεμπιπτόντως να αναφέρω ότι τηλεφώνησα σε πολύ κοντινό συνεργάτη σας κ Υπουργέ, τον κ.Μπαστα για διορισμούς, και δεν γνώριζε τις παραπάνω ορολογίες.. συνεργάτης σας που διευθετεί τους διορισμούς μας... !!! ) Ελεος..Μην μας εμπαίζεται άλλο!!!!

ð Ολοήμερα δημοτικά: Η Υπουργός δήλωσε ότι τα όποια κενά υπάρχουν ακόμα στα 800 ολοήμερα θα καλυφτούν με μετακινήσεις εκπαιδευτικών από τη δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια, αν και δεν υπήρξε απάντηση για το μη σύννομο των μετακινήσεων αυτών.(και απλά ερωτώ…αν κάποιος δεν το επιθυμεί? Δεν έχει το δικαίωμα να παραμείνει στην οργανική του θέση στον ίδιο νομό? Εκεί τοποθετήθηκε μετά από πολλούς κόπους και θυσίες - δίνοντας Ασεπ, υπηρετώντας πχ σε δυσπρόσιτα κτλ...Όσο για τις διαδικασίες ..να υποθέσω θα είναι το ίδιο αξιόπιστες και διαφανείς.. όσο της συμπλήρωσης ωραρίων στους Α.Μ.Ω...) Για τα υπόλοιπα ολοήμερα άφησε να εννοηθεί ότι τα κενά θα καλυφθούν με προσλήψεις ωρομισθίων. Για τους δε συνάδελφους των εικαστικών, θεατρικής αγωγής και μουσικής ειπώθηκε ότι θα καλύπτουν ωράριο και τις υπόλοιπες ώρες λειτουργίας του σχολείο, π.χ. στην ευέλικτη ζώνη.

ð Αποπληρωμή δεδουλευμένων: Η Υπουργός δήλωσε την αδυναμία της να εντοπίσει ποιοι και πόσοι είναι οι απλήρωτοι εκπαιδευτικοί αυτή τη στιγμή!!(μιλάει από μόνο του..) Χωρίς ύφος αστεϊσμού και με απόλυτη σοβαρότητα ζήτησε τη βοήθειά μας! Αν και δεν προσληφθήκαμε μόνοι μας, υπογράψαμε προσλήψεις και απολύσεις είναι τουλάχιστον αξιοπερίεργο το πώς ακόμα το Υπουργείο αδυνατεί να βρει τους απλήρωτους της ΠΔΣ των προηγούμενων χρόνων, τους απλήρωτους ωρομίσθιους του κανονικού προγράμματος. Στο αίτημά μας οι πληρωμές από εδώ και στο εξής να γίνονται ανά μήνα με αλλαγή της σύμβασης, μας απάντησε ότι το θεωρεί λογικό, αλλά δε γνωρίζει αν είναι εφικτό(για σκεφτείτε να πληρωνόσασταν εσείς μετά από 8-9 μήνες… και να μη σας έβρισκαν στα αρχεία…ΝΤΡΟΠΗ!!!!!) Στην ερώτησή μας για το αν θα συνεχίσουν να λειτουργούν η ΠΔΣ και η ενισχυτική διδασκαλία η Υπουργός απάντησε θετικά χωρίς, όμως, να πει λεπτομέρειες(να θίξω πάλι το θέμα αξιοκρατίας και αξιοπιστίας???)
ð Κενά και οργανικές θέσεις: Η Υπουργός δήλωσε ξεκάθαρα την πρόθεσή της για επαναπροσδιορισμό των οργανικών θέσεων, ακόμα και των υπαρχόντων(πως δηλαδή? να τα διαγράψουν? να πουν ότι δεν υπάρχουν τα τμήματα ή δεν υπάρχουν οι μαθητές? ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΟΝ!!!!!), ενώ για τα κενά δήλωσε ότι μέχρι το Μάρτιο δεν είχαν καμία εικόνα και ακόμα δε γνωρίζουν συγκεκριμένα(..αυτό ..από τη «σκληρή»δουλειά που κάνει το Υπουργείο…εδώ και μήνες. .όπως κηρύττουν κάποιοι στα κανάλια!!). Και φυσικά ο υπολογισμός τους γίνεται με βάση τα νέα δεδομένα των συμπτύξεων τμημάτων και της αύξησης των αριθμών ανά τάξη..(ναι υπάρχουν τμήματα όχι με 27 αλλά με 32 μαθητές κ.Υπουργέ… ανοίξτε κάποιο εκπαιδευτικό σιτε και θα δείτε τις καταγγελίες!!! Αίσχος! )...οσον αφορα στα κενα να αναφερω οτι 13.500ατομα δεν διοριστηκαν φετος-ενω ειχαν κατοχυρωσει δικαιωμα-και αλλοι 11.500 εκπαιδευτικοι συνταξιοδοτηθηκαν... μια απλη προσθεση..25.000 τα κενα καλη μου Αννουλα... και εσυ εχεις καλεσει μολις 4.500 αναπληρωτες(και ωρομισθιοι σ αυτους) ..χωρισ καν να καλεσεις Τεχνολογους! Ποιος φταιει μετα που η τεχνικη εκπαιδευση δεν ειναι οπως πχ στη Γερμανια...εμ?
ΥΓ(Πρωτη φορα παρατηρω να γινονται αποσπασεις και τελη Σεπτεμβρη...κ το αναφερω γιατι ηδη δηλωσαν για νεες.. να μην αναφερω που διωξατε εξειδικευμενο προσωπικο-κοσμο απο τα Γραφεια κ τις Διαυθυνσεις...και εν μεσω 2 νυχτων τις στελεχωσατε με δικα σας ατομα...ασχετα εννοειται..)

ð Ειδική αγωγή: Ενώ τέθηκε από πλευράς μας η ανυπαρξία οργανικών θέσεων στην ειδική αγωγή, τα τεράστια κενά που υπάρχουν αυτή τη στιγμή τόσο στα ειδικά σχολεία όσο και στις τάξεις παράλληλης στήριξης κ.ο.κ. η Υπουργός απάντησε γενικόλογα ότι θα καλυφθούν.

ΠΑΤΕΣ-ΑΣΠΑΙΤΕ: Για το συγκεκριμένο πρόβλημα που έχει παρουσιαστεί με τις τεχνικές ειδικότητες και την ΑΣΠΑΙΤΕ(την παιδαγωγική κατάρτιση δηλαδή.. που αποκτούν κάποιοι με μεγάλη προϋπηρεσία και έχουν προτεραιότητα στους διορισμούς-τα οργανικά κενά.. ), η ίδια η Υπουργός έκανε σαν να μην καταλαβαίνει τι συμβαίνει τίποτα!(Βέβαια! Αφού χωρίς παιδαγωγικό είναι παράνομο να αποκτήσουν προϋπηρεσία-εκτός από τη Σιβιτανίδειο-ΔΣΤΕ μέχρι πρότινος-όπως επίσης και στην Πατες συχνά μπαίνουν χωρίς διαφανή κριτήρια.. Κοινώς άτομα με «γερές πλάτες» αποκτούν προϋπηρεσία στη ΣΔΣΤΕ και το υπουργείο την επιβραβεύει δίνοντας τους παιδαγωγική κατάρτιση!!! ΕΥΓΕ!!!!») Μονό που οι καθαρά τεχνικές σχολές έχουν βάση 10-11 στις Πανελλήνιες και της ΑΣΕΤΕΜ είχαν 16..να μη μιλήσω για τις υποχρεωτικές παρουσίες-τύπου Κολλεγίου και τα ατέλειωτα παιδαγωγικά μαθήματα, ΠΑΔ κτλ.. Μετά, από τον κ Κοντογιάννη ειπώθηκε ότι το πρόβλημα θα λυθεί επειδή θα προσληφθούν όλοι, δήλωση που κάθε άλλο παρά σοβαρά μπορούμε να πάρουμε από έναν άνθρωπο(που δεν ήξερα καν ότι οι κοινωνιολόγοι εργάζονται στα ΕΕΕΕΕΚ). (Εδώ, Μεγάλε, εμάς δε διόρισε – που από το 2008 το ορίζει ο νόμος...κ συ λες για όλους? ..κ όσο για το διορισμό όλων ..δεν το κατάλαβα…τι είναι η εκπαίδευση.. καλοί-κακοί.. όλοι στον Άγιο Παντελεήμονα..? αν πληρούν τα κριτήρια, έχουν τις σπουδές και εργάζονται έντιμα.. τότε οκ!)

Με τη Σιβιτανίδειο-ΔΣΤΕ τι θα γίνει φέτος? Γιατί δεν κλήθηκαν από τους ιδίους πινάκες αλλά έβγαλαν ξεχωριστούς(ενώ μας είχατε περίτρανα διαβεβαιώσει για το αντίθετο?) Βρίσκετε δίκαιο άτομα με μεγάλη προϋπηρεσία να εργάζονται στην άκρη της Ελλάδας και οι τελευταίοι-εννοώ με ελάχιστη προυπηρεσια- μες την Αθήνα?..και ανεξάρτητα και από κοινωνικά κριτήρια-παιδιά, οικογένειες και θέματα υγείας!? (Αυτό έγινε ξανά και με τη Β φάση αναπληρωτών δάσκαλων.. γιατί σε 5 μέρες διαφορετικοί διορισμοί?? και..οι τελευταίοι μέσα στην Αθήνα?)Αφού η ΣΔΣΤΕ έχει πάγια οργανικά εκπαιδευτικά κενά γιατί δεν διορίζετε και εκεί κόσμο? Πως άλλες χρονιές καλούσαν 230-240 άτομα και τώρα δώνετε πιστώσεις μονό για 150?..μιλαμε για περίπου 8-9 Λύκεια και Επαλ, Επας.. Θα μπορώ να επιλέξω αν με καλέσουν που να εργαστώ? Πχ ΥΠΕΠΘ ή ΣΔΣΤΕ? Με ποια σειρά θα καλέσουν τεχνολόγους? Από το Υπεπθ η τη ΣΔΣΤΕ? Και αν εγώ έχω ήδη κληθεί αλλού και φτάσουν στη σειρά μου? ..η και το αντίθετο…πως θα ξέρω ότι κάλεσαν άτομα στη ΣΔΣΤΕ και δε με «προσπέρασαν» από τους πίνακες?....πραγματικά περιμένω απάντηση!!…

Σχετικά με την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας δήλωσε ότι υπάρχει πρόθεση λειτουργίας διδασκαλείου και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Παρόλα αυτά υπήρξε η δέσμευση για νέα συνάντηση με τους αρμόδιους φορείς για την ειδική αγωγή.(Τι θα κάνετε τώρα κ Υπουργέ που 1 στους 3 καθηγητές ειδικής αγωγής δεν παρουσιάστηκε για να εργαστεί??.. αφού τον στείλατε με ελαστικό ωράριο στου… τη μάνα?.. περίμενε κανείς να πάει?? …να καταχρεωθεί και να τον ψάχνετε πάλι σε 1-2 χρονάκια μπας και πληρωθεί ποτέ? Η θα ξαναβγεί κανείς στις τηλεοράσεις –κυρίως στο Μέγα σας βολεύει- να μας πουλάτε κουτόχορτο ότι «μετρά η φετινή προϋπηρεσία στο διορισμό μας»? Μα καλά δε διαβάζετε τους άθλιους αντιεκπαιδευτικούς νόμους που υπογράφετε??? Κάλεσε μας στα κανάλια-ή κάλεσε κάποιον που γνωρίζει 5 πράγματα ..έτσι για αντίλογο- και τότε να δω τη «σκληρή δουλεία» που λέτε πως κάνετε στο Υπουργείο, αμφιβάλλω αν γνωρίζατε πολλά από τα παραπάνω..

Επίσης, θα βγει κάποια επίσημη ανακοίνωση για τα Κολλέγια? Κάθε 20 μέρες νομιμοποιείτε κάποιο.. καν’τε το με τάξη..(κ..τακτ..)…με σωστά κριτήρια(!!!???).. και εγκαίρως.. μια φορά.

Θα συμφωνήσω με κάποιον δικηγόρο(συγγνώμη μου διαφεύγει το όνομα) περί ονομασίας του Υπουργείου …όντως λείπει η λέξη ¨ΕΘΝΙΚΗΣ¨ μεταξύ Υπουργείου και Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων…(παρόλο που-όπως πιστεύω προσωπικά -το τελευταίο δε συνάδει με τη συμμετοχή σας κ Υπουργέ σε συνεδρία της Λέσχης Bilderberg)

Τέλος, ανοίξτε τα βλογκ και τα μαιλ σας…σας ψάχνουν μαθητές και γονείς.

Γιατι……«όλα είναι θέμα παιδείας» …

Συνάδελφοι και συναδέλφισσες, η συνάντηση αυτή δεν είναι τυχαίο ότι έγινε μετά από τις μαζικές κινητοποιήσεις και αντιδράσεις που εκδηλώθηκαν όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα ενάντια στα σχέδια του Υπουργείου Παιδείας για διάλυση του δημόσιου σχολείου και της εργασιακής μας πραγματικότητας σε αυτό. Όπως περιμέναμε, η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας όχι μόνο δεν έδειξε πρόθεση να αντιληφθεί τα πραγματικά προβλήματα της δημόσιας εκπαίδευσης, αλλά οι λύσεις που ετοιμάζει οδηγούν στη διόγκωσή τους. Το σύνολο των αδιόριστων εκπαιδευτικών θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε ενάντια στα σχέδια τους μαζί με τους μόνιμους συναδέλφους, τους γονείς, τους μαθητές μας, τους υπόλοιπους εργαζόμενους. Γιατί εμείς ξέρουμε τι σημαίνει «πρώτα ο μαθητής» και το εννοούμε.

Τίποτα δε μας χαρίζεται και όλα κερδίζονται!

Όλοι και όλες σήμερα, 18/9, στο Σύνταγμα στην κινητοποίηση διαμαρτυρίας

Όλοι και όλες στη γενική συνέλευση την Κυριακή, 19/9, 6.30 στα γραφεία της ΟΛΜΕ (Κορνάρου 2 & Ερμού , Σύνταγμα, 6ος όροφος).

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ panenadekp@gmail.com, 6994027752, adioristoi.blogspot.com

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΩΡΟΜΣΙΘΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ sintonistiko@gmail.com, 6970139038, www.oromisthioi.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!