tromaktiko: Κανείς δεν αγαπά την Άννα...

Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Κανείς δεν αγαπά την Άννα...



Αγαπητή Άννα, η λύση που μοιάζει ευκολότερη δεν είναι πάντα και η καλύτερη.
Η λύση που επέλεξε η Υπουργός για να καλύψει τα κενά από τις συνταξιοδοτήσεις των εκπαιδευτικών ήταν η αύξηση των μαθητών ανά τμήμα. Λύση που δείχνει αφενός άγνοια για τις συνθήκες διδασκαλίας που θα δημιουργηθούν κι αφετέρου αδιαφορία για τις επιπτώσεις που θα έχει αυτή η τακτική στους μαθητές.
Το ζητούμενο πάντοτε, ήταν να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών σε κάθε τμήμα, ώστε να μπορεί το μάθημα να γίνεται πιο αποτελεσματικά και με περισσότερη μέριμνα για κάθε μαθητή χωριστά. Κι ενώ θα περίμενε κανείς, από τις προεκλογικές δηλώσεις της Υπουργού, ότι θα προχωρούσε προς αυτή την κατεύθυνση, τελικά διαπιστώνουμε ότι είναι αποφασισμένη να δημιουργηθούν τμήματα των είκοσι επτά μαθητών τουλάχιστον. Δημόσια καλύπτει τις προθέσεις της κάτω από ένα νεφελώδες συν 10% αλλά στην πράξη οι οδηγίες της ήταν σαφείς και απόλυτες: συμπτύξεις τμημάτων με κάθε κόστος. Οι διευθυντές, φυσικά, ακολούθησαν κατά γράμμα τις εντολές της Υπουργού, αφού δουλεύουν για λογαριασμό της, αλλά επί της ουσίας... κανείς δεν αγαπά την Άννα!
Θα περιμέναμε από την Υπουργό να παλέψει για την Παιδεία, και να μη δεχτεί κανέναν περιορισμό στις δαπάνες για την εκπαίδευση των νέων. Θα περιμέναμε από την Υπουργό να πάρει το μέρος των μαθητών και να αγωνιστεί για τη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων μαθημάτων.
Αντιθέτως, η Υπουργός πρωτοστάτησε στις περικοπές δαπανών, θέλοντας να δείξει πόσο αποτελεσματικά μπορεί να μειώσει τα έξοδα του Υπουργείου της. Τα έξοδα όμως αυτά, θα επιβαρύνουν τελικά τους γονείς, εφόσον τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα μαθήματα είναι πια μονόδρομος.
Κυρία Διαμαντοπούλου, ας μη γελιόμαστε με ασάφειες και υπεκφυγές, ουσιαστικό μάθημα με 25 + 10% μαθητές, ουσιαστικό μάθημα με 27, 28 ή 30 μαθητές δεν μπορεί να γίνει.
Είναι προτιμότερο να δηλώσετε ευθαρσώς πως εργάζεστε πυρετωδώς για να δείξετε πόσο άξια (στις περικοπές) Υπουργός είστε και όχι να λέτε διαρκώς πως βάζετε πρώτα το μαθητή.
Με φόβο για το τι άλλο μας περιμένει, καθώς θα συνεχίζετε τον αγώνα υπέρ των περικοπών...

Κωνσταντίνος Μάντης, Φιλόλογος
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!