tromaktiko: ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ (απαντήσεις αναγνωστών)

Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ (απαντήσεις αναγνωστών)



ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ...

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΤΟ ΕΞΗΣ: ΥΠΗΡΞΑ "ΕΦΗΒΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ" ΚΑΤΑ ΤΗΝ Δ' ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ (ΔΗΛ. ΤΟ 1999) ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΝ ΕΓΡΑΨΑ ΜΟΝΗ ΜΟΥ, ΟΠΩΣ & ΤΟ 90% ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ. ΓΝΩΡΙΣΑ ΤΟΝ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ & ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑΚΗ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΠΟΥ ΑΠΕΠΝΕΑΝ, ΑΛΛΑ & ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΑΣ ΚΟΙΤΟΥΣΑΝ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ...ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΠΕΤΑΞΩ ΓΙΑ ΑΘΗΝΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΝΩ ΕΚΛΑΙΓΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ 90% ΤΩΝ ΣΥΜΜΑΘΗΤΩΝ ΜΟΥ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΕ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΕΤΟΙΜΗ 'Η ΕΙΧΑ ! ΜΕΣΟΝ 'Η & ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΛΛΟ... ΤΟΤΕ ΕΓΩ ΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΑΝΩ - ΚΑΤΩ (ΟΙ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΙ ΤΟ 1982-84 ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ & ΑΠΟΧΕΣ), & ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΠΕΛΑ, ΠΡΩΗΝ ΑΘΛΗΤΡΙΑ, ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ.ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΑΜΕ, ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΟΥ ΕΚΕΙ, ΤΑ ΝΟΙΩΘΑΜΕ & ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΟΥ ΆΓΓΙΞΑΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΑΝ & ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΕΚΕΙ..ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΑΞΙΟΙ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ & ΚΛΕΒΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ, ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑÎ! �ΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΗ ΟΔΟ & ΑΝΤΙ Ν! Α ΔΙÎ �ΑΞΟΥΝ ΕΚΘΕΣΗ, ΤΗΝ ΓΡΑΦΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΑΚΥΡΩΝΟΥΜΕ 15 ΓΕΝΙΕΣ ΕΦΗΒΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΥΣ! ΦΥΣΙΚΑ & Η ΜΑΝΑ ΘΑ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙ... Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΕΚΑΝΕ! ΟΤΑΝ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΕΓΩ, Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ & Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΠΗ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΕΡΤ ΜΗΠΩΣ & ΜΕ ΔΟΥΝΕ! & ΑΚΟΜΑ & ΑΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΔΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ & ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΟΥΣ! ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΞΙΟΙ & ΨΕΥΤΕΣ! Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΗΣ "ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ" Ε! ΧΕΙ ΠΟΛΥ ΒΑΘΥΤΕΡΟ ΝΟΗΜΑ & ΑΞΙΑ & ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΒΗΜΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ & ΑΚΟΜΑ "ΑΔΙΑΦΘΟΡΩΝ" Σ'ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ! ΑΣ ΜΗΝ ΝΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ, ΑΠΛΑ & ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΚΟΜΠΛΕΞ Η ΕΜΠΑΘΕΙΑ!

--------------------------------

Σας γράφω σχετικά με τη Βουλή των Εφήβων διότι σαν μητέρα παιδιού που έλαβε μέρος σ΄αυτήν φέτος ξέρω κάτι παραπάνω .


Κατ΄ αρχήν το παιδί μου επιλέχτηκε μέσω γραπτών στο σχολείο του χωρίς να έχει προετοιμαστεί, μάλιστα όταν τελείωσε το γραπτό του μέσω internet (το οποίο το τονίζω δεν το είχε προετοιμάσει) ήθελε να το αλλάξει και δεν μπόρεσε. Δεν είμαστε πλούσιοι, αλλά μισθοσυντήρητοι, δεν έχουμε κανένα «μέσο» και όταν το παιδί επιλέχτηκε ανάμεσα σε τόσα παιδιά αισθανθήκαμε πολύ υπερήφανοι σαν γονείς και δε δέχομαι ότι η επιλογή δεν ήταν αξιοκρατική. Μάλιστα πριν γραφτούν τα αρνητικά σχόλια για τη Βουλή των Εφήβων ήθελα να στείλω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλους αυτούς που δούλεψαν για αυτήν τη διοργάνωση ώστε να βγει αυτό το τέλειο αποτέλεσμα και να μείνει το παιδί μου( και όλα τα παιδιά που πήραν μέρος) τόσο ενθουσιασμένο και να μας μιλά όλο γι΄αυτήν την εμπειρία του. Όσο για τους λόγους που εκφώνησαν τα παιδιά στη Βουλή είχαν γραφτεί από τα παιδιά και μετά από κλήρωση επιλέχτηκαν αυτά που μίλησαν στην ολομέλεια, την τελευταία μέρα όπου μπόρεσα κι εγώ ως γονέας να παρακολουθήσω και ομολογώ ότι τα παιδιά τα είπαν πολύ πιο ωραία από τους κανονικούς Βουλευτές.

Τέλος θέλω να τονίσω ότι είναι εύκολο να τα ισοπεδώνουμε όλα και να πετάμε λάσπη χωρίς να γνωρίζουμε.

Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.
 
------------------------------
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!