Η εταιρία γράφει στην ιστοσελίδα της τα εξής :
"Η easyJet ανήκει στις αεροπορικές εταιρείες που σε περίπτωση ακύρωσης κράτησης δεν επιστρέφουν το αντίτιμο του εισιτηρίου,
σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται στους ʽΌρους μεταφοράς επιβατών και αποσκευώνʼ μας και στους παρόντες Κανονισμούς του Μεταφορέα."
Στη συνέχεια αναφέρεται :
"Μπορείτε να ακυρώσετε την κράτησή σας εντός 24 ωρών από την πραγματοποίηση της αρχικής κράτησης. Παρακαλούμε σημειώστε ότι η επεξεργασία ακύρωσης μιας κράτησης μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο έως και δύο (2) ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης της πτήσης. Θα λάβετε επιστροφή χρημάτων (συμπεριλαμβανομένων των Δασμών Ταξιδευόντων με Αεροπλάνο - APD αλλά εξαιρουμένων οποιωνδήποτε τελών χρήσης πιστωτικής κάρτας, μεταφοράς, άμεσης επιβίβασης, αθλητικού εξοπλισμού ή άλλων διοικητικών τελών).
Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί στην πιστωτική ή χρεωστική κάρτα που χρησιμοποιήσατε για την κράτησή σας."
Όπως ορθώς αναφέρεται στους κανονισμούς των ναύλων της εταιρία και όλων των εταιριών υπάρχουν κατηγορίες όπως Saver - Semi flex - Flex κ.α. όπου υπάρχουν περιορισμοί ανά κατηγορία.
Καλό θα ήταν να διαβάζουμε τους κανονισμούς ναύλων και μετά να κατηγορούμε μία εταιρία, οποιαδήποτε κι αν είναι αυτή.
Αν κατάλαβα καλά για την περίοδο των Χριστουγέννων αν τα κλείσατε από τώρα θα βρήκατε κάποιο οικονομικό ναύλο που σε άλλες εταιρίες δεν θα μπορούσε να αλλάξει ημερομηνία ούτε να γίνει open. Οπότε να είσαστε ευχαριστημένοι.
Με το καλό να επιστρέψετε στην Πατρίδα μας.
ANAΓΝΩΣΤΗΣ