Σαν πρώην στέλεχος θα ήθελα να ενημερώσω τον-ην συνάδελφο ότι :
Α) Απο το κατάστημα δεν γνωρίζει πως λειτουργεί κανένα call center, γνωρίζουν μόνο τοο 1234 dcc που καλούν για να μαθαίνουν λειτουργίες των συστημάτων τους αλλά και επίλυση προβλημάτων στα συστήματα τους.
Β) Το αν ο υποψήφιος πελάτης δέχτηκε τηλεφώνημα απο την wind ή απο εταιρεία που συνεργαζεται για την wind ελάχιστα τον ενδιαφέρει, εκείνος ακούει WIND.
Γ) Μην ξεχνάει ο κύριος-α συνάδελφος πόσες συνδέσεις έχουν γίνει για την wind απο τη συνεργαζόμενη εταιρεία ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ με έδρα την Θεσσαλονίκη σε ηλικιωμένους, σε ανρθώπους που έχουν απεβιώσει κ.α. Και αυτοί οι άθρωποι...WIND άκουγαν, όχι Εισαγωγική..
Δ) Καλό θα ήταν σαν όπως βλέπω σαν υπάλληλος με ζήλο να προωθήσετε το κείμενο αυτό στον account σας ή στον supervisor σας πρωτού το δημοσιοποιήσετε σε ένα site και μάλιστα ανώνυμα, κακό κάνετε όχι καλό.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ