tromaktiko: κ. Διεθυντά της HOL

Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

κ. Διεθυντά της HOL



κ. Διεθυντά της HOL,

Σας απέστειλα 2-3 email αλλά επειδή θεωρώ πως δεν θέλησαν να σας ενοχλήσουν για ...τόσο
ασήμαντο θέμα οι υπαλληλοί σας σας γράφω από εδώ που σίγουρα θα ενημερωθείτε.
 Θέλω να πιστεύω πως αν είχαν έρθει σε γνώση σας τα όσα συμβαίνουν γύρω σας και οι παρανομίες
στις οποίες προβαίνει το προσωπικό σας σίγουρα θα αντιδρούσατε άμεσα!!!
Αν παρ' όλα αυτά είστε ενήμερος για το όλο θέμα και αδιαφορείτε πείτε μου να απευθυνθώ στον κ. πρόεδρο της εταιρείας γιατί σίγουρα αυτά που συμβαίνουν δυσφημούν αφάνταστα τη HOL
Από Φεβρουάριο λοιπόν του 2009 ο σύζυγος μου Ντζ...ης Νικόλαος σας επέλεξε ως την καλύτερη
εταιρεία της αγοράς για παροχή internet. Με την ενεργοποίηση όμως διαπίστωσε πως η ταχύτητα
συγχρονισμού-download δεν συνάδει με τα προφορικά σας υποσχόμενα πριν την ενεργοποίηση της
υπηρεσίας αλλά ούτε και με την απόσταση των 900μ περίπου από το Α/Κ, αφού κυμαίνεται στα 7~9Mbps.
Σε αλεπάλληλες δηλώσεις βλάβης η τεχνικοί σας δεν μπόρεσαν να αποκαταστήσουν το πρόβλημα
αλλά και δεν γνώριζαν, όπως προκύπτει από πληθώρα στοιχείων που διαθέτω και μπορώ να σας αποστείλλω, ούτε καν την πραγματική αυτή απόσταση. Μια έλεγαν πως είναι 1600μ, μια 1800, μια 1500 και άλλη 1000...
Για να μην σας κουράζω για την αδυναμία σας αυτή ο σύζυγος μου έλαβε διαβεβαίωση απο την εταιρεία πως  δεν θα ενεργοποιηθεί λογιστικά και να αγνοεί τυχόν λογαριασμούς που θα αποστέλλονται μέχρι να
αποκατασταθεί το πρόβλημα, το οποίο αναγνώριζε αλλά δεν μπορούσε να διορθώσει η εταιρείας σας.
Σε email δε που σας απέστειλε με το ερώτημα πότε θα λύσετε το πρόβλημα ώστε να αρχίσει να σας πληρώνει δεν έλαβε ποτέ απάντηση αλλά ούτε εναντίωση της εταιρείας στη μη πληρωμή των λογαριασμών.
Τελικά μας πείσατε πως το πρόβλημα θα επιλυθεί αν μεταβούμε αποκλειστικά στο δικό σας δίκτυο με κάποιο πρόγραμμα 2play επειδή ευθύνεται η σύνδεση ISDN που είχαμε και ο ΟΤΕ.
Σας εμπιστεύτηκα λοιπόν και προχώρησα εγώ προσωπικά, ως ιδιοκτήτης της τηλεφωνικής σύνδεσης στον ΟΤΕ, σε νέο συμβόλαιο Hol double-play GR, υπηρεσία που ενεργοποιήθηκε στις 29/6/2010.
Μας εξαπατήσατε όμως αφού δεν διορώθηκε το πρόβλημα όπως μας διαβεβαιώσατε.
Απεναντίας προέκυψε νέο σοβαρότατο πρόβλημα με site του εξωτερικού και επιπλέον χαμηλή ακουστικότητα στην τηλεφωνία, γνωστά προβλήματα στην εταιρεία σας αλλά χωρίς επιδιόρθωση μέχρι σήμερα.
Το χειρότερο όμως:
Στον πρώτο λογαριασμό που εκδώσατε με το νέο συμβόλαιο μου επισυνάψατε παράνομα και το ανεξόφλητο ποσό του συζύγου μου προς την εταιρεία ως απαιτητό από μένα, παρά τις όποιες υποσχέσεις σας προς αυτόν.Δεν έλαβα πάλι καμία απάντηση στο email που σας απέστειλα αναφέροντας πως εγώ είμαι πελάτης της εταιρείας από 29/6/2010 με νέο συμβόλαιο και ως εκ τούτου δεν προσφέρατε καμία υπηρεσία σε εμένα πριν την ημερομηνία αυτή.Αντί απάντησης στις 30/8/2010 προχωρήσατε σε φραγή εξερχόμενων κλήσεων επειδή δεν σας κατέβαλα ποσά που παράνομα μεταφέρατε από άλλο λογαριασμό στον δικό μου, όπως ενημερώθηκα τηλεφωνικά από το προσωπικό σας,Δηλ κ. διευθυντά αν νοικιάζατε ένα γραφείο και φεύγατε χωρίς να πληρώσετε κάποια ενοίκια είναι παραδεκτό ο ιδιοκτήτης να τα απαιτεί από εμένα ως νέο ενοικιαστή του ίδιου χώρου?Χωρίς να λάβουμε υπόψη το γεγονός πως ιδιοκτήτης σας διαβεβαίωσε οτι ποτέ δεν θα τα απαιτήσει...

κ. Διευθυντά,
Επειδή μέχρι σήμερα δεν πήρα απάντηση στα email που έστειλα και σε εσάς προσωπικά, επειδή δεν επικοινώνησε κάποιος υπεύθυνος της εταιρείας μαζί μου όπως υποσχέθηκε το προσωπικό σας αλλά ούτε έγινε άρση της παράνομης και καταχρηστικής φραγής στο τηλέφωνο μου, ζήτησα από την εταιρεία σας να μου αποσταλλεί έντυπο για διακοπή της συνεργασίας μας που λόγω της αποδεδειγμένα δική σας υπαιτιότητας θα πρέπει να επαναφέρετε και την τηλεφωνική μου σύνδεση στην προηγούμενη κατάσταση λειτουργίας με πάροχο τον ΟΤΕ.



.Με εκτίμηση,

Κολ....α Αλεξάνδρα
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!