tromaktiko: O γνωστός manager ξέχασε να δηλώσει 26 ΕΚ. ΕΥΡΩ στη φορολογική του δήλωση!

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

O γνωστός manager ξέχασε να δηλώσει 26 ΕΚ. ΕΥΡΩ στη φορολογική του δήλωση!



«Ο καθένας θα μπορούσε να έχει παραλείψεις στα φορολογικά του»!, τόνισε ο Έλληνας μάνατζερ ο οποίος φέρεται να εμπλέκεται στο σκάνδαλο φοροδιαφυγής ύψους 26 εκατ. ευρώ.
Στο ίδιο σκάνδαλο φέρετε να εμπλέκει ο manager, τον παράγοντα Γιώργο Λούβαρη και τον πρώην ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού Pedrag Djordjevic...
"Μόνο για φορολογικές παραβάσεις ενδέχεται να ελεγχθώ, όπως κάθε έλληνας πολίτης", ισχυρίζεται ο Θεσσαλονικιός μάνατζερ, που φέρεται να έχει καταθέσεις 26 εκ.ευρώ.
"Η ΔΙΚΗ" συνομίλησε μαζί του και ιδού ο καμβάς των απόψεων του:

-"Oυδείς έως τώρα με ενόχλησε για φορολογικές παραβάσεις"

-"Ο καθένας μπορεί να έχει παραλείψεις στα φορολογικά του και αν καταλογιστεί πρόστιμο, ασφαλώς και θα το διακανονίσω"

-"Δεν έχω λόγο να δημοσιοποιήσω στοιχεία της ταυτότητάς μου, όσο η υπόθεση ερευνάται και όποιος το κάνει θα έχει νομικές συνέπειες"

-"Παίζω στοίχημα και μάλιστα έχω προσκομίσει στην εφορία βεβαιώσεις κερδών από τον ΟΠΑΠ 2,7 εκ.ευρώ μέχρι το 2006"

-"Τα κερδισμένα του στοιχήματος τα γνωρίζει η εφορία.Τα χαμένα, όμως;"

-"Ούτε σεντ έχω στείλει σε Τράπεζα της Μαλαισίας ή σε οποιαδήποτε ξένη Τράπεζα"

-"Oυδεμία σχέση έχω με την υπόθεση Χόϊτσερ-Σάπινα".



ΠΗΓΗ: http://dikisports.blogspot.com/
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!