tromaktiko: Η ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ WIND!!

Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Η ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ WIND!!



Είμαι συνδρομήτρια της tellas στο σπίτι και μου ήρθε τον Μάιο περίπου ένα έγγραφο από την wind για μια προσφορά -ένα νούμερο με δωρεάν χρόνο ομιλίας 120 λεπτά το μήνα προς όλα τα σταθερά για 9 μήνες.
Αποφάσισα να κάνω χρήση αυτής της προσφοράς για να χρεώνω το δικό μου κινητό όταν χρειάζεται να κάνω κλήση προς σταθερό. Πράγματι όταν πριν ενάμιση μήνα το ενεργοποίησα όλα πήγαινα καλά για ένα μήνα. Μάλιστα μου ήρθε μήνυμα από την wind ότι έχω 120 λεπτά ! δωρεάν χρόνο ομιλίας προς σταθερά για 9 μήνες. Πάνω στο μήνα μου ήρθε και δεύτερο μήνυμα για ανανέωση του δωρεάν χρόνου. Από εκεί και πέρα τα πράγματα άλλαξαν. Δεν μπορώ να κάνω κανένα τηλέφωνο πλέον δωρεάν και όταν απευθύνθηκα στην εταιρία μου είπαν να βάλω ένα ευρώ και αφού έληξαν το νούμερό μου, μου έστειλαν μήνυμα ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και όλα λειτουργούν….. αλλά μάλλον με απατούν γιατί όταν έβαλα στο λογαριασμό 2 ευρώ αντί για ένα (για να είμαι πιο σίγουρη) με το πρώτο τηλέφωνο σε σταθερό που έκανα εξαντλήθηκε ο χρόνος. Και τ! ο καλύτερο είναι ότι αμέσως έλαβα ! πάλι μήνυμα από την εταιρία ότι πρέπει να ανανεώσω το χρόνο πληρώνοντας 10 ευρώ. Κύριοι της wind έτσι προσπαθείτε να αποσπάσετε πελάτες; Με απάτες; Και φανφάρες περί 120 λεπτών το μήνα δωρεάν χρόνο προς σταθερά; Περιμένω απάντηση σας, γιατί είμαι πολύ θυμωμένη για την εξαπάτησή σας απέναντί μου και φαντάζομαι και απέναντι και σε άλλους καταναλωτές.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!