tromaktiko: ΑΙΣΧΟΣ ΜΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ 184 ΤΟΥ ΙΚΑ

Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

ΑΙΣΧΟΣ ΜΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ 184 ΤΟΥ ΙΚΑ



Παίρνω τηλέφωνο εδώ και 2 εβδομάδες στο 184 του ΙΚΑ για να κλείσω ραντεβού με ιατρό κρίσιμης ειδικότητος για σοβαρό πρόβλημά μου .Κάθε μέρα από τις 7.30 ώρα μέχρι τις 12.30 μιλάει η γραμμή,μετά όταν πιάσω γραμμή μου λένε να πάρω την επομένη γιατί δεν μπορεί να μου κλείσει ραντεβού επειδή περνάει η ημερομηνία του ραντεβού τον μήνα.
Αυτό γίνεται καθημερινά εδώ και 2 εβδομάδες.Όταν τους ζήτησα να μου εξηγήσουν τον λόγο τον λόγο που γίνεται αυτό,μου λÎ! �νε ότι και αυτές απλές τηλεφωνήτριες είναι και έτσι τους έχουνε πει να λένε.Φυσικά αυτό γίνεται για έναν και μοναδικό λόγο,για να μην ορίζουν ημερομηνίες που είναι πάνω από μήνα , έτσι ώστε να ...φαίνεται ότι όλα λειτουργούν ομαλά και σωστά.

Αίσχος με τα δικά μας λεφτά να πεθαίνουμε πρώτα και μετά να γίνεται η διάγνωση.

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ κ. ΥΠΟΥΡΓΕ.
Αλλά τι τον ενδιαφέρει τον υπουργό αυτός την περνάει ζωή και κότα ....με τα λεφτά όλων μας

ANAΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!