tromaktiko: Απάντηση στον φιλο με την αναρτηση (Οδηγική συμπεριφορά μοτοσυκλετιστών)

Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

Απάντηση στον φιλο με την αναρτηση (Οδηγική συμπεριφορά μοτοσυκλετιστών)



Επειδή έχω μάθει να είμαι δίκαιος με όλους (οδηγούς αυτοκινήτων και μοτοσικλετών) έχω να πω τα ακόλουθα:


Συμφωνούμε στα:
1. Η λεωφορειολωρίδα υπάρχει για να κινούνται τα ΜΜΜ αλλά και οι μοτοσικλέτες.  Άλλωστε η τοποθετημένη πινακίδα δεξιά είναι ευκρινής και σαφέστατη. Δεν τίθεται λόγος αμφιβολίας και κακώς αν κινούνται άλλου τύπου οχήματα. 2. Το θέμα «είμαι αριστερή ή στην μεσαία λωρίδα και πάω την βόλτα μου» το έχω θίξει πολλές φορές και είναι εξωφρενικό φαινόμενο στους ελληνικούς δρόμους. Πέραν του ότι είναι εκνευριστικό δείχνει και άγνοια του ΚΟΚ αλλά και ασέβεια απέναντι στους υπόλοιπους χρήστες της οδού. Σκεφτείτε κάποιος που βρίσκεται σε ανάγκη: Είναι προτιμότερο να είχε ελεύθερη την αριστερή λωρίδα ή να κορνάρει λες και είμαστε σε τριτοκοσμική χώρα; Και μόνο τότε (με την κόρνα) όλοι οι «ευαίσθητοι» νεοΕλληνάρες θυμούνται ότι κάποιος έχει ανάγκη και κάνουν δεξιά...τÎ! ¹ υποκρισία Θεέ μου!
3. Υπάρχουν πολλοί οδηγοί αυτοκινήτων που κάνουν σφήνες ή απλά αλλάζουν ρεύμα χωρίς φλας και είναι πραγματικά επικίνδυνοι και τραμπούκοι. Το ίδιο ισχύει και για τις μοτοσικλέτες όμως.
4. Λίγοι οδηγοί αυτοκινήτων σέβονται προτεραιότητες και ιδίως πεζούς ή ποδήλατα ή βγάζουν φλας γενικότερα.
5. Αρκετοί οδηγοί προκαλούν θόρυβο με τα πειραγμένα κωλάμαξά τους πράγμα που δείχνει αγένεια και αλητεία.

Από την άλλη και με την συνεχή παρατήρηση έχω να πω τα εξής:

1. Η διαχωριστική λωρίδα δεν συνιστά λωρίδα κυκλοφορίας. Ο καθορισμός των ορίων κίνησης στην λωρίδα είναι σαφής. Οπότε ο παράνομος μοτοσικλετιστής για να το κάνει αυτό, πέρα από την ασέβειά του, θα πρέπει να κινηθεί at his own risk και με αμφότερη καλή θέληση. Στην τελική, περνάει από δεξιά (ή αριστερά ενίοτε) χωρίς φλας άρα και πάλι παράνομος.
2. Ο. Κ, δικαιολογώ ότι θέλει να κινηθεί πιο άνετα και σύντομα αλλά λίγη προσοχή αν έδειχνε θα ήταν καλύτερα. Άλλωστε, ιδίως εκείνοι που κινούνται σε βόρειες χώρες με μηχανές (σπάνιο φαινόμενο βέβαια) αν τύχει και περάσουν, τους λοιπούς, μπροστά στο φανάρι η Τροχαία τους σταματά, τους δίνει κλήση και τους «κράζει» κιόλας ότι αυτά τα κάνουν στην Αφρική. Αλλά μεγάλο ποσοστό των Ελληνάρων μοτοσικλετιστών μάλλον ομοιάζουν με τους Αφρικανούς (εντελώς τριτοκοσμικοί).
3. Δείτε μία αφύλακτη διάβαση πεζών στο κέντρο της Αθήνας και την προσπάθεια που καταβάλλουν οι πεζοί να περάσουν όπως ορίζει ο ΚΟΚ. Δείτε ταυτόχρονα πόσα μηχανάκια θα περάσουν με ταχύτητα, χωρίς να σεβαστούν την διάβαση, δείχνοντας τον τραμπουκισμό και την αλητεία τους.
4. Δείτε πόσες μοτοσικλέτες προκαλούν θόρυβο πράγμα άθλιο και τριτοκοσμικό. Ιδίως στην Ελλάδα έχει παραγίνει το κακό και κανείς δεν μιλάει.
5. Δείτε πόσες μοτοσικλέτες δεν σέβονται ποδηλάτες πόσο μάλλον άλλους μηχανάκηδες μικρότερων μηχανών (σκούτερ πχ) και τους βρίζουν κι από πάνω.
6. Τέλος, πολλοί χρησιμοποιούν τις μοτοσικλέτες όχι σαν ευέλικτο μέσο μετακίνησης αλλά ως μέσο διαφυγής μετά από ληστεία. Άλλοι αλήτες αυτοί!
7. Πολύ ρατσιστικό να τα αποκαλείς «κουτάκια» την ίδια ώρα που, ρατσιστικά κι εγώ, θα πω τα περισσότερα δικά σας «μπρίκια» που μόνο θόρυβο κάνουν κι ενοχλούν.

Γενικά, η οδηγική παιδεία των μοτοσικλετιστών είναι σε πολύ λίγους καλή και προσεγμένη.
Οι περισσότεροι έχουν την ιδέα ότι κυκλοφορούν μόνοι τους στον δρόμο κι ότι μόνο αυτοί θα πρέπει να περνάνε.
Όποιος, νόμιμος ιδίως, «σταθεί εμπόδιο» στον δρόμο τους ή μούντζα θα φάει ή βρισίδι (τι αγωγή ε!!!!).
Κοινώς, αρκετοί είστε πολύ εγωιστές, ίδιον του νεοΕλληνάρα άλλωστε, αντιληφθείτε πως μαζί με τους ηλίθιους οδηγούς αυτοκινήτων ότι υπάρχουν και οι νόμιμοι και τυπικοί....
Κοινώς, ο δρόμος δεν σας ανήκει!

Εγώ θα δώσω χαιρετισμούς στους απανταχού πεζούς και ποδηλάτες....μόνο αυτοί αγαπάνε την πόλη και έχουν όλο το δίκιο με το μέρος τους.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!