tromaktiko: Και τώρα τί κάνουμε;;;.

Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Και τώρα τί κάνουμε;;;.



Νομίζω πως έχω πρόβλημα...

Μεθαύριο έχουμε εκλογές κι εγώ ζω σε μια μικρή πόλη... Αυτό σημαίνει ότι οι επιλογές μου στην ψηφοφορία είναι συγκεκριμένες...
ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΚΚΕ, ΛΕΥΚΟ, ΑΚΥΡΟ και ΑΠΟΧΗ
οπότε έχουμε και λέμε...

ΑΠΟΧΗ απορρίπτεται... αποφεύγοντας ένα πρόβλημα δεν το λύνεις!!!
ΛΕΥΚΟ και ΑΚΥΡΟ επίσης απορρίπτονται... απλά βοηθάω τον πρώτο σε σταυρούς συνδυασμο!!!
ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΚΚΕ απορρίπτονται... τα δύο πρώτα για το ένοχο παρελθόν τους, το δε τρίτο για την γενικότερη ενοχή και απάθειά του, που και να πω ότι θα το ψηφίσω την πρώτη Κυριακή (να του δώσω μια ευκαιρία), την δεύτερη Κυριακή πάλι θα μου μείνει η επιλογή μεταξύ των δύο πρώτων!!!
Τί να ψηφίσω;;;
ούτε την επιλογή να διαμαρτυρηθώ με την ψήφο μου δεν έχω πια...
Ήταν ο βαθύς ο ύπνος μου που αφησε να μου ξεφύγουν οι ιδέες και τα ιδανικά μου;;;
Μην έφταιγε που ήμουν ρομαντικός, ονειροπόλος και ευκολόπιστος;;;
Έβαλα τα χεράκια μου κι έβγαλα τα ματάκια μου...
και τώρα;;; τί κανουμε;;;

ANAΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!