tromaktiko: Καταγγελία - ΤΟ ΠΑΓΩΤΟ Γλυφάδας

Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

Καταγγελία - ΤΟ ΠΑΓΩΤΟ Γλυφάδας



Η Πιο Λαχταριστή Προσφορά Μας! 4 ευρώ Για 1 Βάφλα Με 3 Μπάλες Παγωτού Της Αρεσκείας Σας, Nutella Στη Βάση Και Ζεστή Σοκολάτα Γάλακτος Από Πάνω Στη Gelateria Το Παγωτό Της Γλυφάδας Αρχικής Αξίας 9,80 ευρώ. Έκπτωση 59%!!
Επισκέφθηκα χθες το παραπάνω μαγαζί με 2 κουπόνια για την εξαργύρωση της παραπάνω προσφοράς. Η σερβιτόρα μας έφερε τις βάφλες αλλά χωρίς απόδειξη αγοράς. Πριν φύγουμε πήγα στο ταμείο και ζήτησα απόδειξη απ'τον υπάλληλο. Μου είπε ότι δεν κόβει απόδειξη. Έπειτα, πήγα στη σερβιτόρα για να μου πει και αυτή το ίδιο. Της λέω "Τί εννοείς ότι δεν κόβετε απόδειξη? Έγινε συναλλαγή μέσω Internet και είστε υποχρεωμένοι να μου κόψετε απόδειξη." Μου απάντησε ξανά ότι δεν κόβουν απόδειξη..!!! Έφυγα...
Είμαι προβληματισμένος απ'το περιστατικό γιατί αν σκεφτούμε ότι η συγκεκριμένη προσφορά είχε 1400+ αγορές (αν θυμάμαι καλά), ο ιδιοκτήτης της επιχειρήσης θα βάλει στην τσέπη πάνω από 5000 ευρώ αφορολόγητα.

http://i51.tinypic.com/8vndpl.jpg
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!