ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΠΟΥ ΤΟΛΜΑΕΙ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΜΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΑΣΚΑΛΑ,
ΔΑΣΚΑΛΙΤΣΑ ΕΝΑ ΘΑ ΤΟΥ ΠΩ...
(
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/10/blog-post_4199.htm ) .MΠΟΡΕΙ ΣΤΙΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
ΛΙΓΑ ΘΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΥΤΟ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΗ, ΑΛΛΑ
ΕΣΕΙΣ "ΚΥΡΙΕ" ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΠΟΣΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΣΑΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΣΤΕ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ,ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ,ΣΕ ΕΦΗΒΟΥΣ?ΝΑ
ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΖΕΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ?ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΑΤΕ ΤΡΟΠΟΥΣ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ,ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗ? ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΜΟΝΟ
ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΦΙΑΛΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΑΣ. ΜΙΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ
ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ "ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ" ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΣΕ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ