tromaktiko: Απάντηση στο: "Περί προσυλητισμού"

Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

Απάντηση στο: "Περί προσυλητισμού"



Απάντηση στον κύριο εδώ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/10/blog-post_2253.html

Το να είσαι άθεος κατά πόσο είναι στη μόδα, είναι ένα άλλο θέμα που ακόμα και εμένα με προβληματίζει. Αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα που δε μας αφορά αυτή τη στιγμή.
Η ορθόδοξη εκκλησία σε τη με ενοχλεί? Νομίζεις μόνο οι μάρτυρες του ιαχωβά σε πλησιάζουν για να σου μιλήσουν για κάτι η να σου ζητήσουν λεφτά? μένω σε περιοχή στη θεσσαλονίκη όπου η εκκλησία είναι σχεδόν δίπλα μας. κάθε κυριακή τουλάχιστον μου χτυπάνε την πόρτα να μου μιλήσουν για το δρόμο του θεού. και συνήθως στέλνουν διαφορετικά άτομα ώστε να μπορέσουν να το πετύχουν. τους έχω πει χιλιάδες φορές να μη με ενοχλούν, έχω πάει και ο ίδιος την εκκλησία και ζήτησα να σταματήσουν να στέλνουν άτομα σπίτι μου γι'αυτών τον λόγο, όμως εδώ και χρόνια δεν μας αφήνουν σε ηρεμία. και πριν πει κανείς ότι αυτό είναι ένα μεμονωμένο συμβάν, το ίδιο συμβαίνει και σε άλλες περιοχές.

Ξέρεις τι μου είπαν όταν πήγα στην εκκλησία να παραπονεθώ? ότι είμαι αυθάδης, μικρομυαλος και άδικα αντιδραστικός. ε λοιπών, είμαι 27 χρόνων μαντράχαλος, έχω γνώση της θρησκείας και των γραπτών, την έχω απορρίψει για τους δικούς μου προσωπικούς λόγους και δεν δέχομαι κριτική επάνω σε αυτό ειδικά όταν με ενοχλούν. είναι παράλογο να κατηγορείται μια θρησκεία για παράνομο προσηλυτισμό όταν εσείς οι ίδιοι το κάνετε με την ίδια ευκολία χωρίς να έχετε κανένα απολύτως πρόβλημα. Άσχετος δεν είμαι φίλτατε, δε δηλώνω άθεος επειδή είναι της μόδας. Δηλώνω άθεος γιατί είναι μέσα στα προσωπικά μου πιστεύω. Με την ίδια ευκολία μπορώ να σας αποκαλέσω και εγώ άσχετο και θα μπορούσα κάλιστα να το βασίσω επάνω στις γνώσεις σας για τη δική σας θρησκεία.

Αφήστε λοιπών τον καθένα να εκφράζει τα δικά του πιστεύω όπως ο ίδιος θέλει εφόσον δεν βλάπτει κανέναν αυτό το πράγμα, και σταματήστε να κρίνετε τους άλλους (πράγμα το οποίο η δική σας θρησκεία απαγορεύει στα κεφάλαια Λευιτικόν 19:16 αλλά και Προς Εφεσίους 5:4)

Όσο για την ορθογραφία 1000 συγνώμη αλλά χρησιμοποιω το http://g2g.xariseto.gr/ γιατί δεν έχω Ελληνική γραμματοσειρά στον υπολογιστή μου
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!