tromaktiko: "Η Απαγόρευση του Καπνίσματος είναι Φασισμός σε μαλακό πακέτο" (?!)

Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

"Η Απαγόρευση του Καπνίσματος είναι Φασισμός σε μαλακό πακέτο" (?!)



Δε μπορώ να το πιστέψω ότι σιγά σιγά βάζω μπουφανάκια , μακρυμάνικα , σταματάω να φοράω τα μοκασινάκια μου , βρέχει όλο και πιο συχνά...

ΑΑΑααα ! Θέλω το καλοκαίρι πίσωωω !!
Εντάξει , συνήλθα... Άλλωστε το φετινό φθινόπωρο έχει και κάτι καλό (?) : την απαγόρευση (?) του καπνίσματος...
Έχουμε και λέμε λοιπόν : από 1η Σεπτέμβρη απαγορεύτηκε το κάπνισμα σε όλους τους κλειστούς δημόσιους χώρους και από 1η Οκτώβρη , σταμάτησε λέει η περίοδος χάριτος (?!) . Έχω ξαναγράψει γι'αυτό την 1η Ιούνη που'ταν η Παγκόσμια Ημέρα Καπνίσματος και θα'χε ενδιαφέρον να ρίχνατε και εκεί μια ματιά , αλλά το θέμα μου τώρα είναι άλλο .

Έχει ενδιαφέρον πως οι κολλημένοι , δογματικοί , πορωμένοι , ξεροκέφαλοι , αήθεις και στρατευμένοι τόσο φανατικά σε ένα σκοπό που δε μπορούν να ξεχωρίσουν την βούρτσα από την @#$%! άνθρωποι , διαστρεβλώνουν τόσο πολλοί τα πράγματα στο μυαλό τους που αλλάζουν την αλήθεια έτσι , ώστε να τη φέρουν στα μέτρα τους και να εξυπηρετεί το σκοπό τους .

Επίσης ενδιαφέρον έχει πως αυτοί οι άνθρωποι πάντα βρίσκουν ευφάνταστα συνθήματα τύπου "δε με νοιάζει τι ψωμί , δε με νοιάζει τι τυρί , αρκεί το παριζάκι μου να είναι ματατζής" ή το "μισή ζωή μαύρος , μισή ζωή λευκός , Michael Jackson ζεις , για πάντα Παοκτσής" ή ηλίθια "επιχειρήματα" , για να στηρίξουν ιδεολογικά ή ηθικά το σκοπό της μισαλλόδοξης ύπαρξής τους .

Και για να μη σας κουράζω άλλο , να μπω στο θέμα μααας...
Ήμουν εχθές στου Ψυρρή το πρωί για δουλειές της γυναίκα ς(χτύπησα και την πόρτα σ' ένα κολωνάκι , το χάος μου μέσα @#$%! ). Εκεί λοιπόν που την περίμενα για πάνω από 40 λεπτά και είχα βαρεθεί ("σε 5 λεπτά έρχομαι , δε θ'αργήσω ! @#$%^&! ) , βλέπω μια ενδιαφέρουσα αφίσα σ'ένα τοίχο.

http://scepticusbatsicus.blogspot.com/2010/10/blog-post.html#more






     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!