Δυστυχώς αναγκάζομαι να γράψω αυτή την επιστολή για να εκφράσω ένα παράπονο.
Καταρχήν θα ήθελα να σας ενημερώσω πως είμαι κάτοχος ενός Peugeot 307 της σειράς Leader αγορασμένο τον Ιούλιο του 2004 από το κατάστημα σας στην Άνοιξη.
Όλα ήταν άριστα, η εξυπηρέτηση, η παράδοση και γενικότερα έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος.
Ακολουθώντας την συμβουλή του πωλητή, όταν ήρθε η ώρα για τον πρώτο έλεγχο μετέβηκα στο συνεργείο της εταιρεία σας στην ίδια περιοχή , το North Attica center service.
Μένοντας απόλυτα ικανοποιημένος με το συγκεκριμένο συνεργείο, συνέχισα να πηγαίνω εκεί το αυτοκίνητο μου για το οποιοδήποτε θέμα προέκυπτε αλλά και για τα καθιερωμένα service.
Πριν περίπου ένα μήνα προέκυψε ένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο, συγκεκριμένα στον πίνακα ειδοποιήσεων εμφανιζόταν η ειδοποίηση Check oil pressure stop κτλ
Την επομένη ακριβώς μετέφερα το όχημα στο συνεργείο όπου περίμενα για να γίνει ο έλεγχος , με ενημέρωσαν πως θα χρειαστεί κάποιο ανταλλακτικό το οποίο θα πρέπει να παραγγείλουν για να έρθει το μεσημέρι.
Εφόσον το θέμα ήταν τόσο απλό , παρέμεινα στον χώρο του συνεργείου μέχρι να έρθει το φορτηγό. Δυστυχώς το φορτηγό ήρθε μεν στην ώρα του αλλά είχαν φορτώσει λάθος ανταλλακτικό.
Οπότε έφυγα και με ενημέρωσαν πως θα με καλούσαν την επόμενη ημέρα το πρωί.
Την επόμενη τους κάλεσα εγώ και με ενημέρωσαν πως πάλι το πρόβλημα δεν έχει λυθεί και ότι παρήγγειλαν κάποιο άλλο υλικό που ίσως αν αλλαχθεί διορθωθεί το πρόβλημα.
Ημέρα Παρασκευή , τους κάλεσα ξανά εγώ και με ενημέρωσαν πως δεν θα έρθει το υλικό σήμερα γιατί υπάρχει έλλειψη στην αποθήκη. Επειδή μεσολαβούσε Σαββατοκύριακο και για να μην μείνω δίχως αυτοκίνητο με ενημέρωσαν πως μου έβαλαν το ανταλλακτικό που χρειαζόταν από άλλο αυτοκίνητο για να με εξυπηρετήσουν και όταν θα ερχόταν το καινούριο θα πήγαινα να το αλλάξουμε.
Πήγα λοιπόν την Παρασκευή το μεσημέρι και παρέλαβα το αυτοκίνητο, όπου όλα έδειχναν να πηγαίνουν καλός.
Το βράδυ της ίδια ημέρας και βάζοντας μπροστά το αυτοκίνητο , προς έκπληξη μου εμφάνισε το ίδιο μήνυμα για την πίεση λαδιού.
Όπως πολύ καλά καταλάβατε έμεινα δίχως αυτοκίνητο για 2 ημέρες ενώ το συνεργείο μου είχε εγγυηθεί πως δεν θα είχα κάποιο θέμα.
Την Δευτέρα το πρωί κάλεσα εκ νέου στο συνεργείο και μίλησα με τον ηλεκτρολόγο, ο οποίος μου είπε πως θα πρέπει να το φέρω και πάλι να το δούνε.
Το μετέφερα στον χώρο του συνεργείου και το άφησα καθώς είπαν πως θα με ειδοποιούσαν. Την ίδια ημέρα δεν δέχθηκα κάποιο τηλεφώνημα, την επόμενη κάλεσα πάλι εγώ και με ενημέρωσαν πως το πρόβλημα δεν δείχνει να διορθώνεται με το συγκεκριμένο ανταλλακτικό και ότι θα πρέπει να στείλουν τα στοιχεία στην Γαλλία , για να τους υποδείξουν τι να κάνουν.
Οι ημέρες περνούσαν και όμως δεν με κάλεσε κανείς, την Παρασκευή λοιπόν κάλεσα και πάλι ο ίδιος το συνεργείο όπου μου είπαν πως δεν είχαν απάντηση ακόμη και ότι θα με ενημερώσουν.
Την Δευτέρα δεν μπήκα στον κόπο να τους καλέσω, τηλεφώνησα την Τρίτη και μίλησα με τον μηχανικό ο οποίος μου είπε «μα δεν σας ενημέρωσαν» και στην συνέχεια μου εξήγησε πως δείχνει να έχει πάθει ζημιά το πάνω μέρος του κινητήρα από την χαμηλή πίεση του λαδιού και είναι πιθανό να έχει γίνει ζημιά και στο μέσα μέρος του κινητήρα.
Η λύση: Αγορά νέου κινητήρα με κόστος μαζί με την εργασία όπως μου είπε γύρω στα 4.500€…πρώτο εγκεφαλικό μετά συγχωρήσεως.
Αυτοκίνητο 4 και κάτι ετών με 70.000χλμ και όλα τα service στην επίσημη αντιπροσωπία της Peugeot και δεν είδατε το πρόβλημα στον προηγούμενο έλεγχο που κάναμε τον Αύγουστο του είπα!!! «Μήπως έχετε οδηγήσει χωρίς λάδια , μήπως το έχετε πάει αλλού για service και δεν έγινε καλή δουλειά» «Τι να σας πω» και είχε δίκιο, εκείνος έκανε απλά τη διάγνωση. Για να μην σας κουράσω και με άλλες λεπτομέρειες, (έχοντας εμπιστοσύνη στο συνεργείο) ζητήσαμε κόστος για την αλλαγή της μηχανής , μου είπαν βέβαια πως θα μου κάνουν κάποια έκπτωση επειδή είμαι πελάτης κτλ, (τους ! ευχαριστώ πολύ). Στην συνέχεια των επικοινωνιών και αφού μου επιβεβαίωσαν πως το κόστος θα είναι γύρω στα 4.500€ , τους είπα πως θα απευθυνόμουν στην Peugeot Γαλλίας για να ζητήσω την δωρεάν αντικατάσταση του κινητήρα μιας και πιστεύω κατά την ταπεινή μου γνώμη ότι το πρόβλημα προήλθε από αστοχία του υλικού και όχι από κακή δική μου χρήση. Μιας και όλα τα προγραμματισμένα service έχουν γίνει στο δικό σας συνεργείο, με δική σας ουσιαστικά ευθύνη για την σωστή λειτουργία του οχήματος μου. (όλες τις κινήσεις φαντάζομαι πως θα εμφανίζονται στο σύστημα σας).Σημειώστε εδώ πως παρόμοιο πρόβλημα είχε εμφανιστεί και παλιότερα στο όχημα , αλλά με την αλλαγή του φίλτρου λαδιού είχε διορθωθεί. Και εκεί σαν καταναλωτής αρχίζεις και σκέφτεσαι, μήπως τότε δεν έγινε σωστή διάγνωση του προβλήματος? Μετά από κάποιες ημέρες επικοινώνησε ο μηχανικός μαζί μου και μου είπε πάλι έκπληκτος πως τελικά δεν έχει ζημιά ο κινητήρας , ξέρετε αυτός που θα πλήρωνα 4.500€ για να αγοράσω , αλλά είχε θρυμματιστεί ένα λαστιχάκι που μόνωνε την σωλήνα απ όπου περνούσε το λάδι στον κινητήρα και είχε βουλώσει τις τρύπες και για αυτό έπεφτε η πίεση…ωραία λέÏ! ‰ γλιτώσαμε τον κινητήρα , τι θα κοστίσει αυτό? Μου είπε αλλάξαμε κάτι φίλτρα, σωλήνες και άλλα τα οποία αναγράφονται στο τιμολόγιο και δεν το έχω μαζί μου. Σύνολο 453,0€. Οκ το 10% του 4.500€..Πλήρωσα και παρέλαβα το αυτοκίνητο.
Κύριοι εγώ σαν καταναλωτής παρόλο που το πρόβλημα μου διορθώθηκε(σύμφωνα με το συνεργείο σας, το ίδιο συνεργείο που μου έλεγε πως πρέπει να αλλάξω κινητήρα) και πλήρωσα για αυτό δεν είμαι σίγουρος για το όχημα που οδηγώ. Έχασα την εμπιστοσύνη μου στην εταιρία σας , σκέφτομαι πολύ σοβαρά να πουλήσω το αυτοκίνητο μου και να αγοράσω κάποια άλλη μάρκα , κάποια μάρκα που να με σέβεται ως καταναλωτή και να μην αλλάζει την γνωμάτευση της μόλις τεθεί η απειλή από τον πελάτη για την «μαμά » εταιρεία.
Ζητώ συγγνώμη εάν σας κούρασα, δεν περιμένω κάτι από εσάς.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ