tromaktiko: Απάντηση στο ‘’Απορια για αυτην την κακοτεχνια’’

Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Απάντηση στο ‘’Απορια για αυτην την κακοτεχνια’’



Αγαπητέ φίλε το πρόβλημα δεν είναι μόνο οπτική κακοτεχνία όπως το χαρακτηρίζεις αλλά και αρκετά ενοχλητικό στα ποδήλατα λόγω του ότι το σημείο αυτό συνήθως βαθαίνει περισσότερο από την υπόλοιπη άσφαλτο.
(αφορά http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/10/blog-post_6952.html)
Αυτό που δεν καταλαβαίνω εγώ είναι γιατί αυτές οι γραμμές δεν περνάνε κάτω από τα πεζοδρόμια με το απλό ανασήκωμα μιας σειράς πλακών και μετά τη διάνοιξη του mini trench και τοποθέτηση των πλακών πίσω στη θέση τους.
Μόνο στα σημεία των διαβάσεων των πεζών θα κόβεται ο δρόμος για να περάσει στο απέναντι πεζοδρόμιο κάτι που ούτε θα φαίνεται τόσο πολύ γιατί θα το καλύψουν οι άσπρες λωρίδες ούτε ποδήλατα κινούνται παράλληλα με τα mini trench στο σημείο αυτό.

Ούτε γάτα ούτε ζημιά.
Απορώ πως αφού χρησιμοποιείτε παγκόσμια αυτή η τεχνική πως δεν το έχουν σκεφτεί.
Άσε που ο χώρος κάτω από τα πεζοδρόμια είναι αρκετός για να περάσουν τα πάντα και να είναι και επισκέψιμα ανά πάσα στιγμή με την τοποθέτηση προκατασκευασμένων τετράγωνων καναλιών τύπου μπλοκ που να κουμπώνει το ένα με το άλλο και να δημιουργούν ένα διάδρομο με αρκετό χώρο για να περάσουν από ρεύμα, νερό, φυσικό αέριο, αποχετεύσεις κλπ.
Για να έχουμε χώρο ας πούμε 2Χ2 μέτρα εσωτερικά και με πάχος τουλάχιστον 25 εκατοστά
Χρειάζονται 2,25 κυβικά μέτρα μπετόν ανά τρέχων μέτρο δηλαδή περίπου 170€ μόνο στο μπετό και ακόμα περισσότερα στα σίδερα κάτι που μαζί με τα μηχανήματα εργατικά κλπ ανεβάζει το κόστος πάνω από μισό εκατομμύριο € το χιλιόμετρο.

Αυτό βέβαια πρέπει να γίνει τμηματικά γιατί είναι λίγο ακριβό αλλά είναι κάτι μόνιμο και πρέπει κάποια στιγμή να ξεκινήσει για να σταματήσει πια αυτό το χάλι με το σκάβε και ξανασκάβε που σίγουρα είναι και πολύ ακριβότερο και πολύ άσχημο και πολύ ψυχοφθόρο.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!