α) Το "Όποιος δεν είναι μαζί μου, είναι εναντίον μου", τό είπε ο Χριστός και είναι κάτι αυτονόητο. Από Εκείνον το αντέγραψαν οι σκοτεινές δυνάμεις και το χρησιμοποιούν για τα συμφέροντά τους, κακόβουλα.
β) Λέγοντας ο ευαγγελιστής Ιωάννης "Μην αγαπάτε τον κόσμο και ό,τι ανήκει στον κόσμο. Όποιος αγαπάει τον κόσμο, δεν έχει μέσα του την αγάπη για τον Πατέρα", εννοεί να μην προσκολλώμαστε σε πρόσκαιρα υλικά αγαθά και απολαύσεις, γιατί όλα αυτά θα παρέλθουν. Εννοεί επίσης, να προσκολλώμαστε μόνο στο θέλημα Του Θεού, γιατί όποιος εκτελεί το θέλημα Του Θεού, θα ζήσει αιώνια! Όποιος υπηρετεί τον κόσμο και κατ' επέκταση τον διάβολο που είναι κοσμοκράτορας, αυτός καταδικάζει και τον εαυτό του να είναι αιώνια με τον διάβολο. Όποιος υπηρετεί Τον Θεό, με Τον Θεό θα είναι και αιώνια. Η επιλογή είναι πάντα δική μας!
γ) Σχετικά με την φράση: "Όσο για τους εχθρούς μου, αυτούς που δε με θέλησαν για βασιλιά τους, φέρτε τους εδώ και σφάξτε τους μπροστά μου" (Λουκ. 19, 27), αυτήν την φράση την είπε ο Χριστός μέσα στην παραβολή των δέκα δούλων και αναφερόταν στην Δευτέρα Παρουσία, όπου ο Κύριος ως δίκαιος Κριτής, θα δώσει εντολή στους Αγγέλους Του, να περιμαζέψουν όλους τους εχθρούς Του και να τους ρίξουν στην αιώνια κόλαση. Σε καμμία περίπτωση ο Κύριος δεν εννοεί να σκοτώνουμε τους εχθρούς μας! Ο Κύριος είπε: "Αγαπάτε τους εχθρούς σας, ευεργετείτε όσους σας μισούν. Δίνετε ευχές σ' όσους σας δίνουν κατάρες, προσεύχεστε γι' αυτούς που σας κακομεταχειρίζονται. Σ' όποιον σε χαστουκίζει στο ένα μάγουλο, γύριζε και το άλλο, κι αν κάποιος σου πάρει το πανωφόρι, μην τον εμποδίσεις να πάρει και το πουκάμισο. Σ' όποιον σου ζητάει κάτι δίνε το, κι αν κάποιος σου πάρει αυτό που σου ανήκει, μη ζητάς να σου το επιστρέψει. Όπως θέλετε να σας συμπεριφέρονται οι άνθρωποι, έτσι ακριβώς να συμπεριφέρεστε κι εσείς σ' αυτούς. Γιατί αν αγαπάτε αυτούς που σας αγαπούν, ποιά εύνοια περιμένετε από Τον Θεό; Αφού κι οι αμαρτωλοί αγαπούν αυτούς που τους αγαπούν. Κι αν κάνετε καλό σ' αυτούς που σας κάνουν καλό, ποιά εύνοια περιμένετε από Τον Θεό; Και οι αμαρτωλοί το ίδιο κάνουν. Αν δανείζετε σε όσους ελπίζετε να σας τα επιστρέψουν, ποιά εύνοια περιμένετε από Τον Θεό; Και οι αμαρτωλοί δανείζουν στους ομοίους τους για να τα πάρουν πίσω. Αντίθετα, εσείς να αγαπάτε τους εχθρούς σας, να κάνετε το καλό και να δανείζετε, χωρίς να περιμένετε να πάρετε πίσω τίποτα. Έτσι ο Θεός, που είναι καλός ακόμα και με τους αχάριστους και τους κακούς, θα σας ανταμείψει με το παραπάνω και θα σας κάνει παιδιά Του. Να είστε λοιπόν σπλαχνικοί, όπως σπλαχνικός είναι και ο Θεός Πατέρας σας", (Λουκ. 6, 27-36). Επίσης ο ίδιος ο Κύριος συγχώρησε τους σταυρωτές Του όταν ήταν ακόμη πάνω στον σταυρό, προσευχόμενος στον Πατέρα Του. Μην προσπαθείς να βάλεις μίσος στα λόγια Του Κυρίου, επομένως, ερμηνεύοντάς τα ΕΜΕΤΙΚΑ!
δ) Σχετικά με την "μάχαιρα", την "φωτιά" και τον "διχασμό" που λέει ο Κύριος ότι ήρθε να βάλει στην γη και ανάμεσα στα μέλη μιας οικογένειας, με αυτό θέλει απλά να τονίσει ότι πρέπει να έχουμε πλήρη αυταπάρνηση και να μην βάζουμε τίποτα και κανέναν πάνω απ' Τον Θεό, αν θέλουμε να σωθούμε. Κι έτσι είναι, γιατί στο κάτω κάτω όλα και όλους εδώ θα τα αφήσουμε μια μέρα, όταν θα πεθάνουμε. Κανένας νεκρός δεν πήρε τίποτα μαζί του όταν έφυγε... Αυτή η ζωή είναι πρόσκαιρη και πολύ σύντομη, ενώ η άλλη αιώνια... Ο Θεός ήρθε και μας έσωσε απ' την αιώνια κόλαση που μόνοι μας είχαμε αυτοκαταδικαστεί. Εμείς πια τίποτα δεν θα κάνουμε για την δόξα Του Θεού και την σωτηρία μας; Ανόητος δεν είναι εν τέλει, όποιος αγωνίζεται και πασχίζει μόνο για τα επίγεια και πρόσκαιρα, αγνοώντας τα αιώνια και αθάνατα;
Αλλά είπαμε, ελεύθερος είναι ο καθένας να διαλέξει... Ο ίδιος ο Κύριος είπε: "όποιος θέλει ας έρθει να με ακολουθήσει", δεν εξανάγκασε ποτέ κανέναν! Σε κανέναν όμως δεν επιτρέπεται να βλαστημά Τον Χριστό! Αν θέλεις να είσαι στο σκοτάδι πρόβλημά σου! Δε μπορείς όμως να χρησιμοποιείς λανθασμένα τα λόγια Του Χριστού και παρερμηνεύοντάς τα, να προσπαθείς να Τον διαβάλεις! Ούτε έχεις το δικαίωμα να χρησιμοποιείς τα βιβλικά χωρία ασαφώς, με περικοπές, όπως θέλεις και σε βολεύει!
Εν συνεχεία, θα ήθελα να πω, ότι στην αρχαιότητα και για κάποιο χρονικό διάστημα, είχαν ταυτίσει την λέξη "Έλληνας" με τόν "ειδωλολάτρη",αν δεν το ξέρεις.. Επομένως, όταν έλεγαν για κάποιον ότι ήταν Έλληνας, εννοούσαν ότι ήταν και ειδωλολάτρης. Με αυτήν την έννοια αναφέρονται οι "Έλληνες" στα χωρία που ανέφερες...
Επιπρόσθετα, θα ήθελα να πω ότι ο Απόστολος Παύλος στην προς Τίτον επιστολή του (1, 10-16), δεν χρησιμοποιεί ο ίδιος τα λόγια αυτά που γράφεις, απλά μεταφέρει όσα είπε για τους Κρητικούς ένας συμπατριώτης τους. Και η προτροπή του Αποστόλου στον Τίτο, είναι να ελέγχει τους Κρητικούς για να μην παρασύρονται από τα ψεύτικα πράγματα που διδάσκουν οι Ιουδαίοι.
Συνεχίζοντας και αναφερόμενη στο χωρίο (Λουκ. 12, 58-59), όπου ο Χριστός λέει: "Όταν για παράδειγμα πηγαίνεις με τον αντίδικό σου στον δικαστή, φρόντισε όσο βρίσκεσαι ακόμη στον δρόμο να συμφιλιωθείς μαζί του, γιατί αλλιώς αν σε πάει στόν δικαστή, ο δικαστής θα σε παραδώσει στον δεσμοφύλακα και ο δεσμοφύλακας θα σε κλείσει στην φυλακή. Να ξέρεις πως δεν πρόκειται να βγεις απο 'κει αν δεν επιστρέψεις και το τελευταίο λεπτό". Σε καμμία περίπτωση δεν εννοεί ο Χριστός να κάνουμε φόνο και πρωτίστως, δεν αναφέρεται σε οικονομικά χρέη! Με αυτά Του τα λόγια εννοεί πως εάν έχουμε κάποια διαφορά μεταξύ μας, πρέπει να συμφιλιωνόμαστε εγκαίρως και όσο είμαστε εν ζωή, γιατί αν μας βρει ο θάνατος μαλωμένους και αμετανόητους, τότε ο δίκαιος Κριτής, θα μας παραδώσει στην αιώνια καταδίκη, απ' όπου δεν πρόκειται να γλυτώσουμε μέχρι να ξεχρεώσουμε και την τελευταία αμαρτία, δηλαδή ποτέ! Το μόνο που ζητάει επομένως ο Χριστός, είναι να έχουμε αγάπη και συγχωρητικότητα μεταξύ μας και μετάνοια για τις αμαρτίες μας! Τόσο απλό είναι!
Κλείνοντας, θα ήθελα να σου επισημάνω πως αν θες να μιλάς για Τον Χριστό, μάθε να ερμηνεύεις τα λόγια Του, την Αγία Γραφή, σωστά· σύμφωνα δηλαδή με την Ορθόδοξη Πατερική διδασκαλία και όχι αιρετικά, αντίθεα και ΕΜΕΤΙΚΑ όπως έκανες μέχρι τώρα! Το ξαναλέω: Δικαίωμά σου να είσαι αιρετικός, αντίχριστος και όλα τα σχετικά. Δεν έχεις όμως το δικαίωμα να βλαστημάς Τον Χριστό, τον μόνο αληθινό Θεό! Καλή μετάνοια, λοιπόν, ταλαίπωρε!