tromaktiko: Απάντηση στο «Ζω στο Ελλαδιστάν»

Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Απάντηση στο «Ζω στο Ελλαδιστάν»



Αγαπητή φίλη, μια και είσαι καπνίστρια δεν είναι εύκολο να αντιληφθείς εμας του μη καπνιστές. Το παράδειγμα στην αρχή είναι ατυχέστατο.
Δεν είναι το ίδιο το να μη καπνίζεις με το να μου πουν να μην πίνω καφέ ή μια παγωμένη μπύρα ή να φάω μια σοκολάτα για το απλούστατο λόγο ότι και από τα τρία και αν κάνω ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΩ ΚΑΝΕΝΑ! Εσύ ενοχλείς, δυστυχώς.

Εγω από την πλευρά μου, μετα από 42 ΣΥΝΕΧΗ ΧΡΟΝΙΑ (ωχ, αποκάλυψα την ηλικία μου) μέσα στον καπνό, μου δίνεται επιτέλους η ευκαιρία να φαω και να πιω άνετα, χωρίς μετά να βρωμάω ολόκληρος. Και μάλιστα να εχω και τα παιδιά μαζί μου. Όσο για τις καφετέριες, εδώ στην Πάτρα είναι φουλ στον κόσμο όλες! Δεν βλέπω να καταλαβαίνουν από κρίση, ίσα-ισα που κάθε μέρα ανοίγει και από μια!

Και μην ξεχνας το βασικότερο, δεν σου απαγόρεψαν να καπνίζεις, σου απαγόρεψαν να καπνίζεις μέσα σε κλειστούς, δημόσιους χώρους. Από σεβασμό και μόνο στους διπλανούς σου θεωρώ ότι αυτό θα πρέπει να το κάνεις και από μόνη σου, χωρίς νόμους και ποινές.

Νάσαι καλά!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!