Για του λόγου το αληθές, με την αλλαγή προγράμματος σπουδών έβαλαν νέα μαθήματα στην θέση παλιών, τα οποία όμως έχουν και εργαστηριακές ομάδες, ενώ τα παλιά ΔΕΝ είχαν. Στην συγκεκριμένη περίπτωση θα μιλήσουμε για το μάθημα της Αριθμητικής Ανάλυσης που καταργήθηκε και την θέση του πείρε το μάθημα Κώδικες και Θεωρία Πληροφοριών. Οι ανακοινώσεις που έβγαζαν για όσους ήταν στην σχολή με εξάμηνο εισαγωγής 2010Χ και νωρίτερα οι καθηγητές, γραμματεία, μέχρι και ο προϊστάμενος του τμήματος, κύριος Αδάμ, ήταν, το αυτονόητο, ότι δεν θα χρειαστεί να παρακολουθήσουν το εργαστήριο, και τον ίδιο βαθμό που θα γράψει ένας φοιτητής στην θεωρία, θα περαστεί και ως βαθμός εργαστηρίου όπως είχε συμβεί και σε άλλο μάθημα σε αντίστοιχη αλλαγή προγράμματος σπουδών.
Σύμφωνα δε με νεότερη απόφαση που θυμήθηκαν να κάνουν αφού όλοι είχαμε ενημερωθεί ότι ΔΕΝ θα έχουμε το εργαστήριο, μας βγάζουν ανακοίνωση ότι αυτό θα ισχύει ΜΟΝΟ για όσους έχουν εξάμηνο εισαγωγής 2005Χ και νωρίτερα.
Και διερωτώμαι τώρα εγώ. Σε ποια κοινή λογική βασίζεται η παραπάνω απόφαση;
Αν κάποιος με εξάμηνο εισαγωγής 2006Ε, είχε μόνο το μάθημα Αριθμητική Ανάλυση για να πάρει πτυχίο, έχει φύγει από την Λάρισα (το αυτονόητο, δεν νοικιάζει κανείς σπίτι 300 ευρώ για ένα μάθημα 2ο εξαμήνου που το έχει παρακολουθήσει πάμπολλες φορές, παρά μόνο πηγαίνει στην Λάρισα για να το δώσει) και έχει πάει στρατό, τί του λες του ατόμου αυτού που τον γυρίζουν στην Λάρισα για την παρακολούθηση ενός και μόνο εργαστηρίου;
Θα βγουν να μας απαντήσουν ποτέ σε αυτές τις απορίες προϊστάμενος και καθηγητές;
Και για να μην ξεχνιόμαστε τίποτα μα τίποτα δεν έχει αλλάξει από την τελευταία ανάρτηση του συμφοιτητή μας εδώ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/10/blog-post_4948.html