tromaktiko: Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Ν. Μαρκομιχελάκη

Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Ν. Μαρκομιχελάκη




Κάθομαι μπροστά σε ένα PC και κλείνω το ένα μάτι... Το "κακό" το μάτι. Δοκιμάζω την όραση μου.
Χμμμ, καλά βλέπω λέω! Ανοίγω και τα δυο και λέω βλέπω τέλεια! Μακάρι να κρατήσει...

Μια μικρή ιστορία για να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ το γιατρό μου Νίκο Μαρκομιχελάκη, που κάθε φορά που κάνω αυτό το "τεστ" σκέφτομαι πόσο τυχερός ήμουν που το γνώρισα...

Έξι μήνες σχεδόν τυφλός από το ένα μάτι.... Δυο χρόνια μεγάλη ταλαιπωρία. Λάθος θεραπείες, λάθος διαγνώσεις, εισαγωγές σε νοσοκομεία, πολλά λεφτά σε ιδιώτες ιατρούς, άχρηστα, πεταμένα λεφτά χωρίς αποτέλεσμα!
Τα πράγματα από το κακό στο χειρότερο.

Ξαφνικά έρχεται ένας "άγγελος" και μου λέει "αυτός".  Το θαύμα έγινε, γιατί για μένα ήταν ένα θαύμα, ήταν ένα θαύμα που βρέθηκε αυτός ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ-ΙΑΤΡΟΣ.
Άμεσα εντοπίστηκε αυτό το περίεργο "virus" και σε σύντομο χρονικό διάστημα ξαναγύρισα σχεδόν στα φυσιολογικά όρια όρασης.

Ναι! Αυτά συμβαίνουν σε δημόσιο νοσοκομείο, στην Ελλάδα (απίστευτο!)  στο Γ. Γεννηματάς και φυσικά ΧΩΡΙΣ να δώσω ούτε ένα ευρώ!

Σ' ευχαριστώ πολύ γιατρέ!

Υ.Γ. Σου έυχομαι καλή επιτυχία στην παρουσίαση (αν δεν την έκανες ακόμα).  Με τη δουλειά μην με φοβάσαι... είμαι αγωνιστής, δεν τα βάζω ποτέ κάτω!
Και φυσικά να μην ξεχάσω ευχαριστήσω την κα Μανουσαρίδου και τον Κ. Δαλακούρα.

Θ.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!