Επειδή δεν ήταν η αρραβωνιαστικιά μου παρούσα (κάποιοι δουλεύουν ακόμα) δεν μπορούσε να μου πει τον λόγο για τον οποίο με κάλεσε (πράγμα που ήδη γνωρίζω).
Της απάντησα ευγενικά ότι δεν θέλω να με ενημερώσει για οτιδήποτε αλλά θέλω απλά να με ακούσει να τις εξηγήσω για μια παρανόηση η οποία συμβαίνει κάθε μήνα. Λόγω εμβάσματος από τράπεζα σε τράπεζα καθυστερεί να ενημερωθεί το σύστημα 2 ημέρες. Κι εκεί που μιλούσα και της εξηγούσα μου το έκλεισε στα μούτρα!!!!!!!! Έψαξα και βρήκα το τηλέφωνο της εταιρείας, επικοινώνησα με το τηλεφωνικό κέντρο και τους είπα πολύ απλά ότι αν δε με πάρει κάποιος προϊστάμενος τηλέφωνο αύριο το πρωί θα βρίσκομαι στα γραφεία τους (Πειραιώς 40, Μοσχάτο). Δέκα λεπτά μετά με κάλεσε στο τηλέφωνο η προϊστάμενος. Της εξήγησα την όλη κατάσταση. Μου είπε τα δικά της (θα κάνουμε έρευνα και συστάσεις κλπ κλπ) της είπα τα δικά μου και το κλείσαμε.
Δεν ξέρω αν θα βγει κάτι από την όλη υπόθεση. Δεν δέχομαι από καμιά εισπρακτική και κανέναν άνθρωπο γενικότερα να μου συμπεριφέρεται με αυτόν τον τρόπο.
Υ.Γ. Να δώσω τα συγχαρητήριά μου στον Διευθυντή της εταιρείας διότι με κάλεσε και αυτός λίγο αργότερα και οφείλω να παραδεχτώ ότι ήταν ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΟΣ. Καλή λευτεριά!