tromaktiko: Τεχνική Υποστήριξη Forthnet

Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

Τεχνική Υποστήριξη Forthnet



Έχω μετακομίσει Αθήνα περίπου ένα χρόνο και με τηλέφωνο ΌΤΕ (δεν είναι δικό μου το σπίτι που μένω) είπα να βάλω Internet από τη Forthnet.
Λόγω απόστασης το μόντεμ πάντοτε κλείδωνε στα 4mbit Περιοχή Αγ. Μαρίνα Ηλιούπολης (Αστικό Κέντρο Δάφνης).Σήμερα όλη μέρα έχω αποσυνδέσεις. Λόγω της δουλειάς μου πρόσεξα ότι έχω μεταβλητά μέγιστα γραμμής. Πριν καλέσω είπα να κάνω ότι απαραίτητο έλεγχο έχω εκπαιδευτεί να κάνω εγώ σε συνδρομητές στη δουλειά που βρίσκομαι τώρα και να δω τα "στατιστικά" του μόντεμ μήπως "δεν ζαλίσω τους συναδέλφους.

Αναλυτικά:
- Έβγαλα τα τηλέφωνα και σύνδεσα πάνω στη πρίζα μόνο το μόντεμ με κοντό καλώδιο.

- Δοκίμασα το μόντεμ σε άλλες 3 πρίζες.

- Επανέφερα το μόντεμ στη κεντρική πρίζα και απομόνωσα (έθεσα εκτός) τις άλλες πρίζες για αποφυγή θορύβου.

- Καθάρισα τις επαφές στη κεντρική πρίζα και στη χωνευτή του σπιτιού.

Το πρόβλημα παραμένει. Είπα να καλέσω λοιπόν τους συναδέλφους γιατί πλέον συγχρονίζω για λίγο παραπάνω χρόνο αλλά τα 3,5-4mbit έχουν γίνει 2 και η εμπειρία λέει πως αποκλείεται να ανέβει ο συγχρονισμός από μόνος του. Το πιθανότερο είναι να πέσει.

Όση ώρα γράφω αυτό είμαι στην αναμονή και μόλις τώρα πληροφορήθηκα πως όλοι οι τεχνικοί είναι απασχολημένοι.

Πολύ απλά θα δοκιμάσω αργότερα...

1 φορά χρειάστηκα την Τ.Υ. και...
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!