Πρωταθλητές στην κοινωνική δικτύωση είναι οι Έλληνες . Σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας της ΤΝS, οι Έλληνες κατέχουν την...
πέμπτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης καθώς διαθέτουν κατά μέσο όρο 198 «διαδικτυακούς» φίλους.
Στις πρώτες τέσσερις θέσεις βρίσκονται η Μαλαισία, η Βραζιλία, η Νορβηγία και η Πολωνία, ενω στην 5η θέση ισοβαθμούν Ελλάδα και Ινδονησία.
Όπως φαίνεται στην έρευνα «Digital Life», τα κοινωνικά δίκτυα έχουν γίνει δεκτά με ενθουσιασμό κυρίως στα αναπτυσσόμενα κράτη της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, καθώς και στην Κίνα, τη Βραζιλία και τη Μαλαισία, όπου οι χρήστες επιδεικνύουν μεγαλύτερη «εμπλοκή».
Καθώς η πρόσβαση στο διαδίκτυο διευρύνεται ολοένα περισσότερο ανά τον κόσμο, ιδίως μέσω των κινητών τηλεφώνων, πολλοί είναι εκείνοι στις ταχέως αναπτυσσόμενες χώρες που επιλέγουν τα ψηφιακά μέσα για την επικοινωνία τους, με προτίμηση στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.
Στην Κίνα, τη Βραζιλία και την Ινδία, ωστόσο, οι χρήστες του διαδικτύου έχουν ιδιαίτερη αδυναμία στις υπηρεσίες άμεσων μηνυμάτων, στα κοινωνικά δίκτυα και τα blogs, όπως αποδεικνύεται στην έρευνα στην οποία συμμετείχαν 50.000 άνθρωποι απ’ όλο τον κόσμο.
Τα νέα αυτά δεδομένα αλλάζουν εντελώς τους όρους του παιχνιδιού για τους διαφημιστές που μέχρι πρότινος χρησιμοποιούσαν κυρίως την τηλεόραση, τις εφημερίδες και τους παραδοσιακούς ιστότοπους. Πολλοί εμπλουτίζουν πλέον τα χαρτοφυλάκιά τους με μέσα όπως το Facebook και το Twitter.
Στις πρώτες τέσσερις θέσεις βρίσκονται η Μαλαισία, η Βραζιλία, η Νορβηγία και η Πολωνία, ενω στην 5η θέση ισοβαθμούν Ελλάδα και Ινδονησία.
Όπως φαίνεται στην έρευνα «Digital Life», τα κοινωνικά δίκτυα έχουν γίνει δεκτά με ενθουσιασμό κυρίως στα αναπτυσσόμενα κράτη της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, καθώς και στην Κίνα, τη Βραζιλία και τη Μαλαισία, όπου οι χρήστες επιδεικνύουν μεγαλύτερη «εμπλοκή».
Καθώς η πρόσβαση στο διαδίκτυο διευρύνεται ολοένα περισσότερο ανά τον κόσμο, ιδίως μέσω των κινητών τηλεφώνων, πολλοί είναι εκείνοι στις ταχέως αναπτυσσόμενες χώρες που επιλέγουν τα ψηφιακά μέσα για την επικοινωνία τους, με προτίμηση στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.
Στην Κίνα, τη Βραζιλία και την Ινδία, ωστόσο, οι χρήστες του διαδικτύου έχουν ιδιαίτερη αδυναμία στις υπηρεσίες άμεσων μηνυμάτων, στα κοινωνικά δίκτυα και τα blogs, όπως αποδεικνύεται στην έρευνα στην οποία συμμετείχαν 50.000 άνθρωποι απ’ όλο τον κόσμο.
Τα νέα αυτά δεδομένα αλλάζουν εντελώς τους όρους του παιχνιδιού για τους διαφημιστές που μέχρι πρότινος χρησιμοποιούσαν κυρίως την τηλεόραση, τις εφημερίδες και τους παραδοσιακούς ιστότοπους. Πολλοί εμπλουτίζουν πλέον τα χαρτοφυλάκιά τους με μέσα όπως το Facebook και το Twitter.
cosmo.gr