tromaktiko: Συνέχεια στο περί Jumbo...και λοιπών!

Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

Συνέχεια στο περί Jumbo...και λοιπών!



Ατυχές το σχόλιο http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/10/jumbo_4324.html. Συμφωνούμε ότι υπάρχουν πονηρά μυαλά αλλά δυστυχώς είναι αυτά που καμιά φορά κανονίζουν το τι θα βλέπουν και με τι θα παίζουν τα παιδιά μας. Ο γονιός μέχρι σήμερα ήταν ανυποψίαστος και δικαιολογημένα, αλλά τώρα κάποιος που ενδιαφέρεται για το παιδί του, οφείλει να δει τα σημάδια των καιρών και να είναι δυσκολόπιστος σε τέτοιες συμπτώσεις.
Προφανώς ο φίλος ζει στο κόσμο του και πιθανότατα να μην έχει και παιδιά. Πρέπει να καταλάβει όμως ότι σήμερα τα αθώα κουκλάκια έχουν εξαφανιστεί και τη θέση τους έχουν πάρει κάθε λογής μοντέλα τύπου Barbie, μεταλλαγμένοι στρατιώτες κλπ. Επίσης ας ρίξει μια ματιά στα παιδικά του Σαββάτου που τυχαίνει λόγω δουλειάς να μπορώ να τσεκάρω. Αυτά που προβάλλονται, με εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα, αποκλειστικά από 2 κανάλια (μονοπώλειο μου θυμίζει), είναι κατάπτυστα και δυσκολεύομαι να τα δω και εγώ που είμαι νέος άνθρωπος. Επίσης ας ψάξει αν θέλει να μάθει για γεγονότα συνειδητών και υποσυνείδητων μηνυμάτων στα καρτούν της Disney και όχι μόνο. Αναρωτιόμαστε μετά γιατί τα μικρά παιδάκια του νηπειαγωγείου-δημοτικού έχουν γνώσεις αλλά κυρίως τάσεις να φέρονται και να νιώθουν σαν μεγάλοι πολύ περισσότερο από ότι παλαιότερα. Φίλοι μου νηπιαγωγοί και εκπαιδευτικοί, μου έχουν επιβεβαιώσει την αφύσικα πρόωρη ανάπτυξη που έχουν τα παιδιά σήμερα και φυσικά οι ψυχολόγοι μπορούν να τεκμηριώσουν την κατάρρευση ενός ανθρώπου που από τα πρώτα του χρόνια αποκτά συνήθειες μεγάλων. Δεν θέλω να κουράσω άλλο, η αγανάκτιση μου δεν έχει να κάνει όπως καταλάβατε μόνο με ένα κουκλάκι, θα μπορούσα απλά να το πετάξω και να τελειώσει το θέμα. Όμως επειδή θεωρώ πολύ καλά σχεδιασμένο το κάθε τι που γίνεται στη χώρα και σε όλο το κόσμο, από τα πονηρά μυαλά, για αυτό αντιδρώ και δεν θα το αφήσω αυτό έτσι. Το εμπάργκο θα είναι το πρώτο, θα κουβεντιάσω το θέμα της μήνυσης ή τέλος πάντων των μέσων που έχω με τους δικηγόρους μου σαν δεύτερο και ΤΡΙΤΟΝ ΘΑ ΤΟ ΦΩΝΑΖΩ, γιατί χέρι στο πορτοφόλι μου μπορεί να δέχτηκα, στο παιδί μου όμως ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ!!!
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!