Η γερμανική εταιρεία συνεχίζει με εντατικούς ρυθμούς την επικοινωνία της κάνοντας γνωστό στο καταναλωτικό κοινό της Κύπρου τον τρόπο λειτουργία της. Ο ανταγωνισμός δεν μένει αδιάφορος και όλες οι υπεραγορές της χώρας ανακοινώνουν προωθητικές ενέργειες: από έκπτωση σε εισιτήρια για θέατρο μέχρι μειώσεις τιμών σε επιλεγμένα είδη που φτάνουν και το 50% (προσφορά 1+1 δώρο). Ανεξάρτητα από την επιτυχία και την αποδοχή που θα έχει τελικά από τους καταναλωτές το εμπορικό σύστημα της Lidl -χαμηλές τιμές σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας συνδιασμένο με εντατικό πρόγραμμα εβδομαδιαίων προσφορών- η έλευση του hard discount στη χώρα οδήγησε σε αναδιάταξη το λιανικό εμπόριο τροφίμων, σε μια περίοδο που η άνοδος των τιμών πιέζει τα νοικοκυριά.
http://filoksenos.blogspot.com/