tromaktiko: Δυσαρεστημένος από multirama !!

Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Δυσαρεστημένος από multirama !!



Ήθελα να εκφράσω την δυσαρέσκεια μου προς αυτήν την εταιρία.
Για τον λόγο το ότι είχα στείλει 2 χειριστήρια ,στο κατάστημα της Κομοτηνής Logitech Dual Action για αντικατάσταση, διότι...
είχαν χαλάσει (τα τσέκαρα ) και μετά από 1,5 μήνα παρακαλώ ( εννοείτε πώς δεν με ενόχλησαν ποτέ ....πήρα τηλέφωνο και ρώτησα τι γίνετε με το θέμα μου
,, και μου απάντησαν ,,,πως χάλασαν λόγου χρήσης ( έλεος)επισημάνω πώς δεν είχαν κλείσει ούτε χρόνο
Δεν πειράζει !!!!!!!!απόφαση τους !!!! ,, αλλά εγώ δεν πρόκειται να ξαναπάρω ποτέ τίποτα
Είχα μια αμφιβολία ,, για αυτήν τη εταιρεία,,, άκουγα διάφορα, ,, αλλά πλέων το τσέκαρα και εγώ,, να είναι καλά η εταιρία και να κοροϊδεύει τον κόσμο,,
Αναφέρω πώς συνεργάζομαι με άλλη εταιρεία εδώ και 2,5 χρόνια και ποτέ δεν είχα πρόβλημα στα χειριστήρια ,,,,είχα άμεση αντικατάσταση,,, ( θα μου πείτε γιατί πήγα και πείρα ) ε και απαντώ πώς είχα ξεμείνει και πώς χρειαζόμουν άμεσα χειριστήρια,( έχω κατάστημα)
Και πάλι ευχαριστώ να είναι καλά!


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!