tromaktiko: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ "Καταγγελία για το service του Γερμανού"

Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ "Καταγγελία για το service του Γερμανού"



Δυστυχώς είχα και εγώ μια παρόμοια εμπειρία πριν αρκετό καιρό με το "service" σε ένα κατάστημα Γερμανός. Το πήγα για αλλαγή ακουστικού γιατί δεν άκουγα όταν κάποιος με καλούσε. Φυσικά ρωτάω την υπεύθυνη και μου απαντάει πως το καλύπτει η εγγύηση. Το κινητό επιδιορθώθηκε και πήγα να το πάρω. Ο τεχνικός μου λέει 50ευρω έκανε το ανταλλακτικό και μου δίνει σε ένα σακουλάκι το παλιό. Του λέω μα η κοπέλα μου είπε πως το καλύπτει η εγγύηση. Τελος πάντων για να μην τα πολυλογό ήμουν σε μια φάση να έχω πάει την υπεύθυνη πίσω στον τεχνικό και ο ένας να λέει το καλύπτει και ο άλλος οχί.Πραγματικά τα έπαιξα. Και επίσης μου δημιουργήθηκε και η απορία μήπως ο τεχνικός ήθελε να βγάλει ένα έξτρα μεροκάματο, γιατί διαφορετικά δεν μπορω να το εξηγήσω. Και τέλος με ένας σπασμένο πλέον υφάκι μου το αφήνει στο πάγκο και μου λεει : " ΠΑΡΤΟ ΚΑΙ ΦΥΓΕ" , το οποίο έκανα κιόλας. Συγχαρητήρια στο τόσο καλό προσωπικό του Γερμανού.
Εκτοτε δεν έχω ξαναπατήσει εκεί.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!