tromaktiko: Για τους ρατσιστές αντικαπνιστες!

Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Για τους ρατσιστές αντικαπνιστες!



Αισθάνομαι την ανάγκη να απαντήσω στη κυρία που με το θράσος της με έκανε εξαλλο!Αναφέρομαι φυσικά στη φανατικη αντικαπνιστρια/ρατσίστρια όπως την αποκαλώ εγώ!Ναι κυρία μου!είναι ρατσισμός στο να διαχωρίζεις τους ανθρώπους,σε καπνιστές και μη!
εγώ είμαι 21 χρόνων (νέος επαγγελματίας) που με δάνειο άνοιξα τη δικιά μου επιχείρηση την οποία διατηρώ εδώ και δυο χρόνια!δεν μπορώ να πω ότι βγάζω πολλά χρήματα αλλά μπορώ να πω ότι βγάζω ένα μεροκάματο !τώρα θα ήθελα να ρωτήσω αυτή τη κυρία που μας τα είπε τόσο ωραία πριν,γνωρίζει ότι λόγο του καπνίσματος έχει πέσει 50% ο τζίρος;θα μου πεις,τι με νοιάζει εμένα πρόβλημα σου!και εν μέρει έχει δίκαιο!αλλά να σε ρωτήσω κάτι κυρία μου!αν εγώ κλείσω το μικρομαγαζο μου και απολυσω και τις δυο κοπέλες που έχω για προσωπικό,και αν το ίδιο κάνουν και οι υπόλοιποι του κλάδου μου,που αυτό θα γίνει με μαθηματική ακρίβεια αργά η γρήγορα ,που θα βρούνε δουλειά;φυσικά στον ΟΑΕΔ!από εδ. Παν κ οι άλλοι!ΕΣΥ που θα βρεις δουλειά με τόσο ανταγωνισμό;εκτός αν ΕΣΥ είσαι δημόσιος υπάλληλος και μου απευθύνεται με τόσο θράσος μιλώντας εκ του ασφαλούς!κλείνοντας ήθελα να σου πω κυρία μου ένα απλό ρητό ! ΜΗΝ ΚΡΊΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΙΘΕΙΣ!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!