tromaktiko: Αξεσουάρ υπολογιστών: Τι "φοράει" ο δικός σας;

Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Αξεσουάρ υπολογιστών: Τι "φοράει" ο δικός σας;



Αξεσουάρ. Συχνά συμπληρώματα για τον υπολογιστή σας είναι αυτά που θα εμπλουτίσουν την εμπειρία σας, που θα τον κάνουν πιο χρηστικό εργαλείο, για κάθε εργασία ή πτυχή της ψυχαγωγίας σας... Κάθε φθινόπωρο οι εταιρείες που κατασκευάζουν αξεσουάρ πληροφορικής βγάζουν νέα μοντέλα και -τις χρονιές που είμαστε τυχεροί- λανσάρουν νέες ιδέες. Ας ρίξουμε μια ματιά. Η φετινή σεζόν ομολογουμένως δεν είναι η καλύτερη από πλευράς ποικιλίας ή τεχνολογικής “προαγωγής”, παρ' όλα αυτά οποιοσδήποτε ψάξει θα συναντήσει αρκετές ιδέες για να ανανεώσει το portfolio λύσεων πληροφορικής που διαθέτει, αλλά και ενδιαφέρουσα σταθεροποίηση ή και εντυπωσιακή μείωση τιμών σε ορισμένες κατηγορίες, οι οποίες γίνονται περισσότερο προσβάσιμες στο ευρύ κοινό. Καθώς τα αξεσουάρ των υπολογιστών δεν εμπίπτουν σε μία κατηγορία συσκευών, λίγες γενικές παρατηρήσεις επιτρέπονται. Πρώτο και κύριο -όπως πάντα- θέμα είναι η ευκολία χρήσης και η συμβατότητα με τις ανάγκες μας. Όσο εντυπωσιακό και να είναι ένα αξεσουάρ και όσο καταπληκτικά πράγματα και αν κάνει, είναι πάντα πιθανό να “μη μας κάνει”, δηλαδή να μην μας βολεύει, ή να μας φαίνεται δύσχρηστο. Δοκιμάζουμε κατά το δυνατόν πριν αγοράσουμε και δεν αγοράζουμε ποτέ μια συσκευή τεχνολογίας με μοναδικό κριτήριο το design ή το χρώμα. Αντίθετα με άλλες τεχνολογικές αγορές μας, που μπορούμε να κάνουμε “μια κι έξω” η αγορά αξεσουάρ για τον υπολογιστή μας ίσως να μας φέρει περισσότερες από μία φορές στο κατάστημα. Λέγεται “συμβατότητα” και πλέον δεν αποτελεί τόσο σημαντικό πρόβλημα ανάμεσα στις συσκευές πληροφορικής όσο παλιότερα, ωστόσο πρέπει να την προσέξουμε, αλλιώς κινδυνεύουμε να βρεθούμε με μία συσκευή στα χέρια μας που να μην συνδέεται πουθενά, ή να μη λειτουργεί σωστά. Διαβάζετε προσεκτικά πού, πώς και πότε μία συσκευή που θέλετε να αγοράσετε και επιθυμείτε να λειτουργήσει σε συνεργασία με μία άλλη συσκευή ή ίσως τον υπολογιστή σας, συνδέεται. Τελευταίο αλλά σημαντικό μέλημα μας είναι η εγγύηση. Λίγα πράγματα έχουμε να πούμε γι' αυτή στη συγκεκριμένη κατηγορία. Προτιμούμε τις εγγυήσεις αντικατάστασης της συσκευής έναντι άλλων. Αν δεν βρούμε κάτι ανάλογο, προτιμούμε τις εγγυήσεις που εκτείνονται από τα δύο χρόνια και πάνω, και τσεκάρουμε πριν αγοράσουμε κατά πόσον για την εκτέλεση της εγγύησης είναι υπεύθυνο το κατάστημα αγοράς, ή -αν το gadget μας χαλάσει- αν θα πρέπει να τρέχουμε στον αντιπρόσωπο.
www.in2life.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!