το κινητό είναι iphone4 και φρόντισα να βάλω μια εφαρμογή για να τσεκάρω τα MB που μου χρεώνουν. Ηεφαρμογή τελικά μου δείχνει ότι καταλανώνω λιγότερα απ ότι μου χρεώνει η COSMOTE.
1) Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών;;;; Πρέπει να είσαι αργόσχολος για να κάθεσαι με τισ ώρες να ακούς τα ηλεκτρονικά τουσ μηνύματα και πάλι άκρη δεν βγάζεις.
2) Έχω ηλεκτρονικο λογαριασμο όπου βλέπω την ανάλυση λογαρια μου ο οποίος δεν μου έχει αποσταλεί εδώ και τοσο καιρό. Καί σήμερα που επιτέλουσ είδα στο email ότι ηρθε δεν μπορεσα να μπώ γιατι μου ζητάει αλλαγή κωδικού (τον άλλαξα) ...και τελικά δεν έχω προσβαση...ακολούθησα τις οδηγίες οι οποίες πάλι φτάνουν στα νούμερα εξηπηρέτησης πελατών...και άντε πάλι απο την αρχή τα ηχογραφημένα Δεν βγάζεις άκρη Πιστεύω οτι το κάνουν επίτηδες ..απλά για να μην Βγάζεις άκρη ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ!!!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ